וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם יחכה: המשחק של הארי פוטר נדחה לשנה הבאה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 20:08

חטיבת המשחקים של האחים וורנר משחררת הצהרה ש-Hogwarts Legacy יידחה במספר חודשים על מנת שיוכלו ללטש את החוויה

Hogwarts Legacy. WB Games, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, WB Games

בחודש מרץ האחרון קיבלנו את ההצצה הנרחבת הראשונה שלנו לכותר האקשן-תפקידים החדש המתקיים ביקום של הארי פוטר - Hogwarts Legacy, והיה נראה שמדובר במשחק שהמעריצים חלמו עליו כל השנים. כעת חטיבת המשחקים של האחים וורנר משחררת הצהרה מאכזבת במיוחד שהמשחק שהיה אמור להשתחרר לקראת תקופת החגים של שנת 2022, יידחה עד לשנת 2023.

אם המשחק היה אמור לצאת בתקופת נובמבר השנה, התאריך החדש להשקה הוא ה-10 בפברואר, 2023. החברה שחררה הצהרה בטוויטר וציינה: "צוות הפיתוח מתרגש לקראת היציאה של המשחק, אך הוא זקוק לעוד זמן על מנת שנוכל לספק לכם את חווית המשחק הטובה ביותר".

ב-Hogwarts Legacy השחקנים יצטרכו ליצור את הדמות הראשית שלהם ולצאת להרפתקה בתור תלמידים בבית הספר לקוסמים הוגוורטס בשנות ה-1800 המאוחרות. המשחקיות תציג אקשן-תפקידים בעולם פתוח והשחקנים יוכלו לחקור את טירת הוגוורטס והסביבות שמקיפות אותה כאוות נפשם, ויוכלו ללמוד לאורך הדרך קסמים חדשים שיעזרו להם לגלות מקומות נסתרים וסודות ולפתור פאזלים שונים. את הפרטים המלאים תוכלו לקרוא כאן בכתבת הסיכום המפורטת שהכנו על טריילר ההכרזה.

המשחק Hogwarts Legacy ישוחרר למחשב האישי, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S בעשירי בפברואר 2023. התאריך של גרסת הנינטנדו סוויץ' ייחשף בשלב מאוחר יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
Hogwarts Legacy. WB Games, אתר רשמי
Hogwarts Legacy: נדחה מנובמבר הקרוב עד ל-10.2.23/אתר רשמי, WB Games

זהו לא המשחק הראשון של חטיבת הפיתוח של האחים וורנר שנדחה לאחרונה, וגם Gotham Knights שכבר היה אמור לצאת נדחה עוד בדצמבר נדחה לחודש אוקטובר השנה, ו-Suicide Squad נדחה עד לרבעון הראשון או השני של שנת 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully