וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקטיוויז'ן הואשמה בגניבה, והסירה את הסקין מקול אוף דיוטי

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 20:00

החברה שיחררה התנצלות לאחר שהאמנית פרסמה הוכחות שענקית המשחקים העתיקה ממנה

קול אוף דיוטי מזמן כבר הפך ממשחק יריות קז'ואלי ברשת למשחק Live Service שמקבל עדכונים תכופים ביחד עם תוכן חדש וסקינים חדשים. לצערם הרב של אקטיוויז'ן, החברה הואשמה במהלך החודש האחרון בגניבה ספרותית והפרת זכויות יוצרים על אחד מהסקינים ששיחררה לאחרונה לקול אוף דיוטי Vanguard ו-Warzone.

במהלך החודש אמנית ברשת בשם סיילין (Saillin) פירסמה תמונות והשוואות שמצביעות על כך שאקטיוויז'ן העתיקה ממנה את הדמות לפי תמונות קונספט ארט שאיירה בעבר. הסקין המדובר הגיע בבאנדל שהשחקנים יכלו לרכוש בתחילת יולי האחרון, בשם Loyal Samoyed עבור ה-Operator קים טי יאנג, שמעניק לדמות מראה של כלב סמוייד טקטי במשחק.

בהשוואות שסיילין פירסמה היא כתבה: "אני האמנית המקורית מאחורי הסקין Loyal Samoyed בעדכון הקרוב של קול אוף דיוטי. למרות שאני שחקנית קול אוף דיוטי מאוד התאכזבתי לראות שחברה ענקית כמו אקטיוויז'ן פשוט גנבה ממני את הרעיון. פניתי לחברה בשביל לקבל הסבר\פיצויים ואני מקווה שהעניין יסתדר בקרוב".

כשהעניינים התחילו לתפוס תאוצה והדיבור סביב הנושא התחיל לעלות ברשת, אקטיוויז'ן הסירה את הסקין המדובר ושיחררה הצהרה לאתר Polygon והתנצלות לאמנית: "אנו חולקים כבוד רב ליוצרי תוכן יצירתיים. אהבנו את הסקין אבל שגינו בדרך שבה פעלנו בתהליך אך הסרנו אותו מהמשחק. אנו מתנצלים על התקרית".

ההצהרה של אקטיוויז'ן לא סיפקה את סיילין, שענתה לחברה בטוויטר וביקשה הסבר מפורש איך הדבר קרה, וטענה שזו תשובה פורמלית בלבד. נכון לעכשיו הסקין של כלב הסמוייד אמנם הוסר מקול אוף דיוטי, אבל אקטיוויז'ן עדיין לא מצאה לו תחליף בחבילת הסקינים ששיחררה. זאת אומרת שגם לשחקנים ששילמו על חבילת הסקינים המלאה חסר עכשיו סקין. כל הכבוד אקטיוויז'ן.

Call of Duty. Activision, אתר רשמי
חבילת הסקינים המלאה הכוללת הדמויות משליחות קטלנית/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully