וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קאונטר סטרייק היה נראה על הנינטנדו DS וה-PS Vita?

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

4.8.2022 / 14:52

יוטיובר ברשת יצר גרסא של המשחק המיתולוגי לקונסולות הניידות

היוטיובר Fewnity מוכר ברשת בזכות פורטים (Ports, גרסאות המותאמות ממערכת אחת לאחרת) של משחקים, שכבר עבד על פרוייקטים כמו התאמת משחקי המובייל Planet Run 2 לקונסולת הפלייסטיישן Vita הניידת, או Flappy Bird לקונסולת הנינטנדו DS.

עכשיו היוטיובר חושף לנו את הפרוייקט השאפתני שעליו עבד במשך השנה האחרונה - משחק היריות התחרותי קאונטר סטרייק בגרסה המותאמת לקונסולת הנינטנדו DS הניידת.

הגרסה הניידת שיצר היוטיובר לא בדיוק נחשבת לפורט, זאת אומרת ש-Fewnity לא בהכרח השתמש בקבצי המקור של קאונטר סטרייק (שנועדו למחשבים האישיים) והתאים אותם לקונסולת ה-DS, אלא בנה גרסה חדשה משלו מהיסוד למשחק היריות.

Fewnity ציין שהגרסה שלו כוללת את המפה הכי אייקונית של המשחק - Dust 2 (בגרסת 1.6 המיתולוגית והקלאסית) והשחקנים יכולים לשחק במצב סינגל פלייר נגד בוטים או במצב אונליין ברשת עם חברים או שחקנים רנדומליים.

היוטיובר הצליח ליצור גם גרסה לקונסולת הפלייסטיישן Vita הניידת, והצליח לאפשר קרוס פליי (Cross Play) בינה לבין הנינטנדו DS - כך שהוא הצליח להריץ משחק בלעדי למחשב, על שתי הקונסולות הניידות של סוני ונינטנדו. אבסורד משעשע בהחלט.

היוטיובר שיחרר את הגרסה האחרונה של המשחק והציע אותה להורדה, ושחקנים סקרנים בעלי קונסולת נינטנדו DS יכולים להוריד אותה בלחיצה כאן. כמו לא מעט פרוייקטים כאלו בעולם הגיימינג, השאלה "למה זה טוב" מסתכמת בעיקר בשתי תשובות: כי אפשר, וכי זה מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully