וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המכות של League of Legends יהיה חינמי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 19:07

חברת Riot Games מעדכנת על תהליך הפיתוח של Project L וחושפת את הדרך שבה תתייחס למונטניזציה בכותר התחרותי החדש

לפני כשנתיים חברת Riot Games, המפתחת של League of Legends שנחשב לאחד ממשחקי ה-eSports הגדולים והפופולאריים ביותר, הכריזה על שני משחקים תחרותיים חדשים שיצטרפו לארסנל המשחקים שלה. הראשון קיבל את שם הקוד "Project S" שלאחר מכן התגלה לנו שמדובר במשחק Valorant - כותר תחרותי שמזכיר את קאונטר סטרייק שפגש את Overwatch.

המשחק השני היה משחק מכות תחרותי שקיבל את שם הקוד "Project L". שמו הרשמי או התאריך עדיין לא נחשפו, אך ב-Riot מציינים שהכותר העתידי יכלול דמויות מתוך League of Legends ויתקיים בעולם של רונטרה. כעת החברה משחררת עדכון קצר וחושפת בפנינו שהמשחק העתידי יהיה חינמי, ואיזו גישה היא תנקוט לגבי המיקרו רכישות.

Project L. Riot Games, צילום מסך
Project L/צילום מסך, Riot Games

את העדכון פתח טום קאנון, מפתח בכיר של המשחק: "אחת מהמטרות שלנו היא להסיר כל מחסום שימנע מכם לשחק ב-Project L. אנחנו רוצים שתוכלו לשחק, לא משנה איפה אתם גרים, מה רמת המשחק שלכם, או כמה כסף אתם משקיעים במשחק. לכן אני שמח להכריז שהמשחק יהיה חינמי".

כמובן שכמו כל משחק חינמי המשחק יציע מיקרו רכישות, אך בכל הנוגע למונטיזציה, טום ציין שהמשחק "יכבד את הזמן והארנק של השחקנים". כל ש-Project L ככל הנראה לא יכלול מכניקות של "תיבות אוצר" והימורים שהשחקנים לא יודעים מה יקבלו (אני מסתכל לכיוונך פיפ"א). זה לא צריך להפתיע את שחקני Riot, שרגילים לגישה ב-LOL או Valorant.

Project L. Riot Games, צילום מסך
Project L/צילום מסך, Riot Games

צוות הפיתוח של Project L כולל מפתחים ותיקים רבים מסצינת משחקי המכות, שעובדים צמוד לקהילת שחקני המכות על מנת להבטיח כותר תחרותי שיצליח למשוך שחקנים ותיקים וחדשים כאחד.

לאחר ההצלחה העצומה של LOL, נראה שב-Riot מעוניינים להרחיב את הנגיעה שלהם בעולם ה-eSports גם בסצינת משחקי המכות. זה מזכיר את המהלך של Riot כששיחררה את Valorant, על מנת לנסות ולתת פייט למשחק כמו קאונטר סטרייק, שכבר שולט יותר משני עשורים בסצינת משחקי היריות.

Project L. Riot Games, צילום מסך
Project L/צילום מסך, Riot Games

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully