וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילוי עריות: הבאג המטריד בסימס 4

ענבר ארוסי

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 17:53

העדכון האחרון למשחק הפופולארי הוסיף כמה פיצ'רים חדשים, וגרם לתופעות שהשחקנים (או המפתחים) לא בהכרח ציפו להן

זוכרים את הסימס? משחק סימולציית החיים של חברת EA שבו יכולתם לבנות בית, לעצב דמויות ולשלוט בחיים שלהם כמו בובות על חוט? אז למקרה שלא ידעתם, שהגרסה הרביעית של הסדרה, The Sims 4, עדיין בועטת. ואיתה גם הכותרות.

עדכון חינמי שיצא למשחק ב26 ביולי לקראת חבילת ההרחבה The Sims 4: High School Years, הוסיף למשחק קירות מעוקלים, שיער גוף ורצונות ופחדים חדשים. ועל הדרך זה נראה שהוא גם הוסיף בטעות יחסי גילוי עריות למשחק, וסימס שמזדקנים הרבה יותר מידי מהר. אופס.

The Sims 4. EA, אתר רשמי
ההרחבה החדשה של סימס 4 גרמה לבאגים לא צפויים/אתר רשמי, EA

שחקנים רבים שהורידו את העדכון הופתעו לגלות שהרצונות הרומנטיים של הסימס שלהם כוללים פתאום גם את המשפחה: חלק מהדיווחים כללו ידיעה על אמא זקנה במשחק שרוצה לצאת עם הבן שלה, עוד שחקן סיפר שהסים שלו רצה לצאת עם אחותו התאומה, ואתם כבר הבנתם את הרעיון. כמובן שהם לא שכחו לשתף על זה ברשתות החברתיות, ולתייג את EA. חשוב לציין שהעובדה שהסימס שלכם רוצה את זה, לא אומר שהאופציה ניתנת למימוש במשחק.

לפי ההשערות בקהילה, כל זה קרה כנראה בעקבות באג במערכת הרצונות והפחדים החדשה שהחליפה את שיטת הגחמות (Whims) שהייתה עד עכשיו. המערכת מאפשרת לסימס לחשוק בדברים שהם רוצים לעשות ולהשיג, ובעצם נותנת לשחקן עוד מטרות לרדוף אחריהן. אותה מערכת ככל הנראה הושפעה מהעדכון החדש. שחקנים שונים ציינו שמי שלא מעוניין להתקל בבאג יוכל לכבות את האפשרות למערכת הפחדים והרצונות - אך זה אומר שהם לא יוכלו לשחק במכניקה של העדכון החדש. קצת מפספס את המטרה היינו אומרים.

עוד באג שגרם לבלאגן במשחק גרם לסימס להזדקן מהר מאוד, ויש שחקנים שטענו שתוך כמה דקות הסים גדל מתינוק לגיל הזיקנה, ופשוט מת בטרם עת. משתמשים שנכנסו לסימס 4 קיבלו חלון אזהרה על הבאג, שמעודד את השחקנים לא לשחק עם האופציה של אורך חיים ארוך או קצר. עוד פיספוס של מכניקת משחק שהשחקנים לא יוכלו להתנסות בה.

שחקנים מדווחים על גילוי עריות בסימס 4

מעצב האיכות של סימס 4, שקיבל ברשת את הכינוי SimGuruNick הגיב בטוויטר על הבאג וציין: "הרצון לצאת עם בן משפחה הוא דבר שאנחנו יודעים עליו, אנחנו עובדים על זה. אנחנו מנסים לתקן את זה בהקדם האפשרי, תודה לכל הדיווחים על הבאגים, אנחנו מעריכים את זה. אנחנו כמובן עובדים גם על הבאג של ההזדקנות".

לעדכונים של הסימס 4 יש מוניטין רע שהם מפוצצים בבאגים, אחרי מספר עדכונים שכל פעם מחדש זעזעו את המשחק ושברו אותו. גם לקראת ההרחבה היחסית חדשה, My Wedding Stories שוחרר עדכון כדי להטמיע את הפיצ'רים החדשים, ותנחשו מה? גם היא לא תיפקדה כיאות לאחר העדכון והרסה להרבה שחקנים את חווית המשחק. לפחות עד ש-EA שיחררה עדכון נוסף שיתקן את כל הבאגים מהעדכון הקודם. מתחיל להישמע כמו דפוס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully