וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש אוגוסט נחשפו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 9:12

המאפיה היפנית, משחק-סקייטבורד ופאזלים-פלטפורמר אימתי

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי המסלול הרגיל ב-PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-2 באוגוסט, ועד יום שלישיי ה-6 בפסטמבר.

PS PLUS August. סוני, אתר רשמי
PS PLUS August/אתר רשמי, סוני

Yakuza: Like A Dragon לפלייסטיישן 4 ו-5

משחק התפקידים האחרון בסדרת Yakuza שיציב את השחקנים בדמותו של איצ'יבן קסוגה, ששוחרר מהכלא לאחר 18 שנים ונבגד על ידי המעסיקים שלו. איצ'יבן ייצא למסע להפוך לגיבור שבמהלכו יגלה על הקנוניה כנגדו. בניגוד למשחקים. בניגוד למשחקים הקודמים בסדרה שהיו משחקי אקשן-תפקידים, Like A Dragon הוא משחק תפקידים בזמן אמת.

Yakuza: Like A Dragon. סוני, אתר רשמי
Yakuza: Like A Dragon/אתר רשמי, סוני

Tony Hawk's Pro Skater 1+2 Cross-Gen Deluxe Bundle לפלייסטיישן 4 ו-5

ילידי שנות ה-90 יזכרו טוב מאוד את משחקי הספורט האלמותיים בסדרת טוני הוק פרו סקייטר, שהצליחו בתקופתם להפוך נסיעה על סקייטבורד לספורט מיינסטרים פופולארי. הרימייק מציג את כל הטריקים, השלבים והשירים שהפכו את המשחקים לכל כך אייקוניים, ומציגים גם מספר מצבי משחק ואתגרים חדשים שיעזרו להפוך את החוויה למעט יותר מודרנית - כמו מצב רשת בו תוכלו להתחרות עם שחקנים אחרים, כולל מערכת יצירה בה תוכלו להכין שלבים משלכם. וכמובן להתנסות בהם בעצמכם.

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 Cross-Gen Deluxe Bundle. סוני, אתר רשמי
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 Cross-Gen Deluxe Bundle/אתר רשמי, סוני

Little Nightmares לפלייסטיישן 4

משחק הפאזלים-פלטפורמה עם אלמנטים של הרפתקאות ואימה העוקב אחר 6 ילדות שנמלטות ממתקן כליאה המאוכלס על ידי מפלצות מבעיתות. המשחק כמעט ולא מכיל לחימה, והשחקנים יצטרכו להסתמך בעיקר על התגנבות או אלמנטים מהסביבה על מנת להתקדם ולהתחמק מאויביהם.

Little Nightmares. סוני, אתר רשמי
Little Nightmares/אתר רשמי, סוני

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש יולי: Crash Bandicoot 4: It's About Time, The Dark Pictures Anthology: Man of Medan ו-Arcadegeddon יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-1 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully