וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: לברון ג'יימס יילך מכות עם סופרמן ובאגס באני

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 19:25

אחד משחקני ה-NBA הגדולים ביותר מצטרף למשחק MultiVersus המשלב את הדמויות השונות של האחים וורנר

צפו בטריילר שמציג את לברון ג'יימס ב-MultiVersus

MultiVersus/Warner Bros. Games

משחק המכות MultiVersus הוא כותר חדש השואב לא מעט השראה ממשחקים כמו Super Smash Bros של נינטנדו, ומשלב את כל הדמויות שחברת האחים וורנר מחזיקה את הזכויות אליהן בזירה אחת: החל מגיבורי העל של DC, לוני טונס, משחקי הכס, טום וג'רי, והרשימה ממשיכה.

המשחק צפוי להתחיל את הבטא הפתוחה שלו כבר השבוע, ביום שלישי ה-26 ביוני, וחטיבת המשחקים של האחים וורנר מכריזה על הדמות החדשה שתצטרף לזירת הקרב: כוכב ה-NBA, לברון ג'יימס, כפי שדמותו מופיעה בסרט "ספייס ג'אם: אגדה חדשה". צפו בטריילר ההכרזה בנגן המצורף>>>

MultiVersus. Warner Bros. Games, אתר רשמי
MultiVersus/אתר רשמי, Warner Bros. Games

למי שציפה לשחק בלברון ג'יימס באותה הצורה שבה הוא משוחק ב-NBA 2K, יתאכזב. ב-MultiVersus השאיפה היא להציג משחקיות מהירה ומשוגעת שלא מוגבלת על ידי המציאות, והמהלכים של לברון ג'יימס קרטוניים ומשוגעים כמו כל דמות מצויירת שמופיעה במשחק.

למי שציפה שלברון ג'יימס ידבב את עצמו ממש כמו ששיחק את דמותו ב"ספייס ג'אם" עשוי להתאכזב, ובאחים וורנר כבר הודיעו השחקן ג'ון בנטלי ידבב את שחקן הכדורסל. לברון הוא לא הדמות היחידה שעתידה להצטרף ל-MuntiVersus, ושחקנים יכולים לצפות גם לדמויותיהן של ריק ומורטי בעתיד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ריק ומורטי יצטרפו בעתיד ל-MultiVersus

חשוב להבין כי משחקי Super Smash של נינטנדו זוכים לקהילת שחקנים אדוקה הקיימים לה לא מעט שחקנים תחרותיים, והוא נחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר בליגת EVO, ליגת ה-eSports הגדולה בעולם למשחקי מכות.

הבעיה הגדולה היא שנינטנדו החליטה השנה כי משחקי Super Smash לא ישוחקו יותר ב-EVO, לדאבונם של השחקנים. כתוצאה מכך, MultiVersus הוא לא משחק המכות הראשון ששוחרר השנה שנראה כאילו שאב השראה מ-Super Smash.

גם ניקולודאון שיחררה בחודשים האחרונים את המשחק Nickelodeon All-Star Brawl, שמפגיש בין הדמויות המצויירות של ערוץ הטלוויזיה לילדים לקרבות ראש בראש. גם האחים וורנר וגם ניקולודאון מקבלים פידבקים ועובדים לצד משחקנים מקצועיים מהקהילה, ומנסים ללטש ולהפוך את חווית המשחק לכמה שיותר מהנה ותחרותית - הכל במטרה למלא את החלל הריק שנינטנדו השאירה בקרב קהילת שחקני המכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully