וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאותי מתמיד: פיפ"א 23 נחשף בטריילר חדש

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 15:49

המשחק החדש יציג לראשונה את ליגת הנשים באולטימייט טים, קרוס-פליי בין השחקנים, וגרסת המחשב האישי שתשתווה לגרסת הקונסולות

צפו בטריילר החשיפה של פיפ"א 23

FIFA 23/EA Sports

חברת EA חשפה השבוע על צעד היסטורי ולראשונה ולצד שחקן פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, תככב גם החלוצה מצ'לסי, סאם קר. עכשיו הרגע שלו כולם חיכו הגיע, ו-EA משחררת את הטריילר שחושף לנו את פיפ"א 23 במלוא הדרו. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

FIFA 23. EA SPORTS, אתר רשמי
FIFA 23/אתר רשמי, EA SPORTS

EA מבטיחה: שיפורים ניכרים למשחקיות

כמו כל שנה, פיפ"א 23 מבטיח לנו חווית כדורגל מציאותית מאי פעם ונעשו שינויים ושיפורים לכדרור ולפיזיקה במשחק, בנוסף לשימוש בטכנולוגיית ה-HyperMotion הלוכדת את תנועות השחקנים על המגרש בדיוק מירבי ומעניקה את התחושה של משחק כדורגל אמיתי.

השנה EA רוצה לתגמל שחקנים שיקחו סיכונים על המגרש והם מציגים מכניקה חדשה בשם Power Shot, שתאפשר לבעוט את הכדור בצורה מדויקת יותר. נראה שזהו פיצ'ר שנלקח ישירות מתוך NBA 2K, ושחקנים יוכלו לטעון את מד הבעיטה שלהם בשביל ל אך האנימציה בביצוע הפעולה תיארך מעט מהרגיל - מה שישאיר את השחקנים חשופים להתקפה מצד הקבוצה היריבה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
FIFA 23. EA SPORTS, אתר רשמי
FIFA 23/אתר רשמי, EA SPORTS

סוף סוף: פיפ"א 23 יכיל קרוס פליי

זו תהיה השנה הראשונה שהסופר ליג לנשים יהיה זמין במצב האולטימייט טים, בנוסף למונדיאל 2022 בקטר וגביע העולם בכדורגל נשים 2023. זו תהיה גם הפעם הראשונה שפיפ"א יאפשר קרוס פליי (Cross Play) בין השחקנים: שחקני הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן יצוותו יחדיו, בזמן שבעלי דור הקונסולות החדשות (הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S) והמחשב האישי יצוותו תחת מערכת שונה.

הקרוס פליי יהיה זמין גם ב-FUT Market ושחקנים יוכלו לסחור בקלפים עם חברים מקונסולות מתחרות. לצערנו, ומ-EA נמסר כי שחקני דור הקונסולות הקודמות והחדשות לא יוכלו לשחק יחדיו עקב מגבלות טכניות.

FIFA 23. EA SPORTS, אתר רשמי
FIFA 23/אתר רשמי, EA SPORTS
FIFA 23. EA SPORTS, אתר רשמי
FIFA 23/אתר רשמי, EA SPORTS

השנה שגם שחקני המחשב מקבלים את המגיע להם

פיפ"א 23 יהיה המשחק הראשון שבו שחקני המחשב יזכו להנות מהגרסה המשופרת של פיפ"א. עד היום EA לא השקיעה בשחקני המחשב האישי, והם שיחקו בגרסה "נחותה" של פיפ"א שתאמה את חווית הדור הקודם. השנה EA הבטיחה כי הגרסה למחשב האישי תהיה תואמת לזו של קונסולות הדור החדש, הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

ראיתי. EA SPORTS, אתר רשמי
ראיתי/אתר רשמי, EA SPORTS

הפיפ"א האחרון?

זו תהיה ככל הנראה השנה האחרונה שבה נקבל את פיפ"א בצורתו הנוכחית, מכיוון וחברת EA וארגון פיפ"א העולמי הכריזו כי זו תהיה השנה האחרונה שישחררו יחדיו משחק, ומשנה הבאה חברת המשחקים תצא לדרך עצמאית עם הכותר EA Sports FC.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully