וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק: "טסלה תריץ את פלטפורמת המשחקים סטים"

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 10:48

מנכ"ל החברה מציין שכבר בחודש הבא המשתמשים יוכלו לצפות לדמו שחיק של פלטפורמת משחקי המחשב במערכות הרכבים

חברת טסלה הולכת בקרוב מאוד להגדיל את היצע ספריית המשחקים שהיא מציעה ללקוחות שלה ובקרוב מאוד היא הולכת להטמיע במערכות שלה את פלטפורמת משחקי המחשב האישי הגדולה ביותר - סטים, ולאפשר לאלפי נהגים לשחק בזמן שהם מחכים ברמזור האדום. לפחות זה מה שאנחנו מקווים שיקרה במציאות.

הידיעה הזו מגיעה מצד מנכ"ל החברה, אילון מאסק בכבודו ובעצמו, שחושף בטוויטר כי הם מתקדמים עם האינטגרציה של סטים עם המערכות של טסלה, וכי אפשר לצפות לדמו ככל הנראה כבר בחודש הבא.

Steam. Stam, Valve, אתר רשמי
פלטפורמת סטים מצטרפת למערכות טסלה/אתר רשמי, Stam, Valve

עד היום ספריית משחקי "טסלה ארקייד" כללה משחקי ארקייד קלאסיים או אפילו משחקי פלטפורמה כמו Cuphead וסוניק הקיפוד, אבל ההיצע של ספריית סטים הוא בהחלט צעד ענק למשתמשים שפותח עבורם למעשה כמעט כל משחק אפשרי (כל עוד לא מדובר במשחק בלעדי לקונוסולות או לפלטפורמת Epic Store כמובן).

מאסק השתעשע בעבר עם הרעיון שבו רכבי טסלה יריצו משחקים כמו סייברפאנק 2077 או The Witcher III אך זה מעולם לא קרה. כעת, עם השילוב של סטים, נראה שהדבר קרוב יותר מאי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Tesla Arcade. Tesla, צילום מסך
שירות טסלה ארקייד/צילום מסך, Tesla

רק בשנה שעברה חברת טסלה הייתה תחת חקירה של האגודה לבטיחות בכבישים של הממשל הפדרלי בארה"ב בגלל שירות "טסלה ארקייד" שאיפשר לשחקנים לשחק בזמן הנהיגה.

למרות שרוב המשחקים ננעלו בזמן נהיגה, חלקם איפשרו ללחוץ על אופציית "אינני הנהג" ממש כמו בווייז, ובטסלה הבינו את גודל הטעות ושיחררו עדכון למערכת שנועל את המערכת כל עוד הרכב בתנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully