וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EA חושפת משחק סקייטבורד חדש וחינמי

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 1:01

הכותר הרביעי בסדרת Skate הקלאסית ישוחרר עבור דור הקונסולות החדש, המובייל, ולראשונה גם עבור שחקני המחשב האישי

צפו בטריילר שחושף את Skate 4

Skate 4/EA, Full Circle

עברה קצת יותר משנה מאז שחברת EA חשפה כי היא מתכוונת להחזיר את משחק הסקייטבורד הפופולארי Skate, לכותר רביעי בסדרה, ובמהלך סוף השבוע האחרון היא משחררת סוף סוף פרטים ראשונים: Skate 4 יהיה כותר חינמי שישוחרר לקונוסלות הפלייסטיישן, האקס בוקס, המחשב האישי, והמובייל.

נכון לעכשיו חברת Full Circle שמפתחת את המשחק הכריזה כי הוא ישוחרר לקונוסולות הדור החדש, הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S, ועוד לא ברור האם יגיע גם אל דור הקונסולות הקודם. נכון לעכשיו עוד לא נחשף תאריך ההשקה, והטריילר ש-EA שיחררה מציג לנו את המשחקיות בשלביה המוקדמים, והיא צפוייה לשחרר פרטים נוספים בחודשים הקרובים.

מעבר לכך ש-Skate 4 יהיה משחק חינמי, המפתחים ציינו כי המשחק לא יאמץ מודל pay-to-win, וימכרו אך ורק אביזרים קוסמטיים. המשחק גם יתמוך בקרוס פליי (Cross Play) מלא ובקרוס פרוגרשן (Cross Progression), כך ששחקני כל הפלטפורמות והקונסולות יוכלו לשחק אחד עם השני, או להתחבר באמצעות חשבון הפרופיל שלהם לפלטפורמות שונות ולשמור את ההתקדמות שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
Skate 4. Full Circle, EA, צילום מסך
Skate 4/צילום מסך, Full Circle, EA

סדרת Skate התחילה בשנת 2007 וזכתה לשני כותרי המשך, ולמשחק צדדי ששוחרר לקונסולות של נינטנדו ול-iOS. עם השנים משחקי הספורט-אקסטרים קצת דעכו, והדרישה אליהם הלכה ופחתה. אי אפשר לשכוח את ההצלחה של משחקי טוני הוק השונים, וב-EA טוענים כי האזינו לבקשות של הקהילה להחיות את המשחק ומבטיחים להחזיר את הז'אנר לקדמת הבמה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully