וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרצו למפיצת המשחקים Banadi Namco ודרשו כופר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 16:29

החברה שחררה הצהרה שמאשרת את התקרית. קיים חשש להפצת פרטים אישיים של עובדים ושחקנים

עדכון:

כפי שדווח ברשת במהלך היממה האחרונה, חברת Bandai Namco מאשרת ומשחררת הצהרה רשמית שהיא אכן זיהתה פירצה בשרתי החברה: "בתאריך 3.7 זיהינו ניסיון כניסה לא חוקי למערכות הפנימיות על ידי גורם צד שלישי לא מוזהה. לאחר שאישרנו זאת, נקטנו באמצעים הדרושים על מנת לחסום את הגישה לשרתים ומנענו נזק".

"בנוסף, קיימת אפשרות שמידע על לקוחות באיזורי אסיה (כולל יפן) היו על השרתים והמחשבים שהותקפו, ואנו בוחנים כעת את הדליפה, היקף הנזק, ואנו חוקרים את המקרה. אנו נמשיך לפעול עם ארגונים חיצוניים על מנת לחזק את מערכות ההגנה שלנו על מנת למנוע אירועים עתידיים".

הדיווח המקורי:

דיווחים שונים ברשת מציינים כי Bandai Namco, ענקית המשחקים היפנית שאחראית על סדרת משחקי Dark Souls, Elden Ring, Soulcalibur' והמפיצה של מאות משחקי אנימה, הותקפה על ידי האקרים באמצעות תכנת כפרה (Ransomware).

מצד Bandai Namco טרם נמסרה הצהרה רשמית, וההודעה מגיעה מטעם עמוד הטוויטר vx-underground וטוען כי המפיצה הותקפה על ידי קבוצת ההאקרים ALPHV שידועה גם בכינוי BlackCat, שצירפה גם תמונה מתוך עמוד הבלוג של הקבוצה בדארק-ווב.

נכון לכתיבת שורות אלו, ב-Bandai Namco שומרים על דממה וטרם אישרו כי שרתי החברה נפרצו, אך החשש הוא כי פרטים אישיים של עובדים ומשתמשים שהשאירו פרטים בשרתי החברה נמצאים בסיכון וחשיפה. מידע נוסף החוששים שידלוף הוא עסקאות שחתמה עם מפתחות וחברות אחרות, או אפילו קוד מקור של משחקים בפיתוח.

במהלך השנים התקיימו מספר נסיונות פריצה וכופר לחברות ענק, ורק בשנתיים האחרונות חברות כמו Capcom, CDPR ואפילו EA נפרצו. במקרה של EA החברה טענה שלא נעשה נזק ומידע אישי של השחקנים נשאר בטוח, אבל במקרה של CDPR היא נאלצה להתמודד עם הדלפה של קוד המקור של The Witcher 3 וסייברפאנק 2077 לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully