וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA 2K23: מייקל ג'ורדן יככב על עטיפות המשחק השנה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 18:22

בפעם הרביעית בהיסטוריה של המותג, אגדת הכדורסל חוזר לככב על שתי מהדורות משחק שונות שיגיעו אלינו ב-9 בספטמבר

צפו בטריילר של NBA 2K23 Micheal Jordan Edition

NBA 2K23 Trailer/NBA 2K23

אחת מהשאלות הגדולות שצצות כל שנה עבור שחקני NBA 2K היא "מי יככב על עטיפת המשחק", ולאחר חודשים של ציפיה, חברת 2K חשפה כי השנה אגדת הכדורסל - מייקל ג'ורדן, יחזור לככב (בפעם הרביעית בהיסטוריה של המותג) על שתי מהדורות המשחק שישוחרר השנה ב-9 בספטמבר. צפו בטריילר ההכרזה בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

פרטים נוספים יחשפו לקראת מועד ההשקה

שתי מהדורות שבהן ג'ורדן יופיע הן גרסת ה-Michael Jordan Edition, וה-Championship Edition. ג'ורדן כבר הופיע בעבר על עטיפות המשחקים שנתיים ברציפות ב-2K11-12, וב-2K16. נכון לעכשיו לא שוחררו פרטים נוספים על תימחור הגרסאות השונות, וככל הנראה 2K תשחרר מידע לקראת מועד ההשקה המשוער (כמו בכל שנה) לקראת ספטמבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שובם של ה-Jordan Challenges

עוד נמסר כי השנה NBA 2K23 יחזיר את מצב המשחק Jordan Challenge שהופיע במשחק 2K11, בו שחקנים יfלו לחוות ולשחק רגעים גדולים מתוך הקריירה של ג'ורדן, ומטרתם הייתה להשלים אתגרים ולשחזר את אותם רגעים כפי שהתקיימו במציאות. הטריילר נותן לנו טעימה קטנה, ובהתחשב בעובדה שהשנה שחקנים יוכלו לחוות את אותם רגעים על קונסולות הדור החדש עם גרפיקה וגיימפליי משופרים - מדובר בהכרזה מעניינת בהחלט עבור חובבי הכדורסל.

NBA 2K23. NBA 2K, אתר רשמי
NBA 2K23/אתר רשמי, NBA 2K
NBA 2K23. NBA 2K, אתר רשמי
NBA 2K23/אתר רשמי, NBA 2K

"אחרי שהפכנו את המספר 23 למזוהה ביותר בכל עולם הספורט, זה היה מין הראוי שמייקל ג'ורדן יככב על עטיפת המשחק NBA 2K23. מכיוון ולא היה עוד אתלט שהמחיש את תואר 'האלוף' כמו ג'ורדן, אנחנו נרגשים להציג את גרסת הפרימיום של המשחק - ה-Championship Edition" ציין אלפי ברודי, סמנכ"ל השיווק של 2K.

2K יחשפו במהלך הימים הקרובים שחקנים נוספים שיככבו על עוד גרסאות המשחק הנוספות שישוחררו השנה, וכמובן ההבדלים במחירים ובתוכן של כל גרסה. חלק מהשמועות שצצות ברשת כוללות את דוויין בוקר ולברון ג'יימס. אבל מי אתם הייתם רוצים לראות מככב על עטיפות NBA 2K23 השנה? שתפו אותנו בתגובות>>>

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully