וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שלטי ה-PS5 יתמכו בפלטפורמת סטים במחשב האישי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 12:11

עדכון חדש ממאגר המידע של הפלטפורמה רומז כי בקרוב היכולות של שלט ה-DualSense יהיו זמינות גם לשחקני ה-PC

Playstation 5 DualSense Controller. סוני, אתר רשמי
Playstation 5 DualSense Controller/אתר רשמי, סוני

שלט ה-DualSense שסוני הציגה עם קונסולת הפלייסטיישן 5 נחשב לאחד השלטים היחודיים שמעניק חווית משחק אחרת לשחקנים, תודות ליכולות ה-Haptic Feedback וה-Adaptive Triggers. סוני אמנם החלה בחודשים האחרונים לפתוח את עצמה עבור שחקני המחשב ושיחררה כבר כמה כותרים ל-PC (ועוד בדרך), אך שחקנים שחיברו את ה-DualSense שלהם למחשב האישי לא זכו להנות מאותן יכולות. כעת נראה שהמצב עתיד להשתנות.

במהלך השבוע האחרון החלו לצוץ הדלפות ברדיט שמגיעות ישירות מתוך מאגר המידע של סטים, הפלטפורמה עבור שחקני המחשב האישי, שנראה כי המערכת עצמה (Firmware) עודכנה על מנת לתמוך בדרייברים תואמים של שלט ה-DualSense. במילים אחרות? זה נראה כאילו סטים יתמוך בעתיד ביכולות המתקדמות של השלט, וזה אומר שגם מפתחים אחרים יוכלו ליצור משחקים שישתמשו באותן יכולות.

סוני שיחררה לפני מספר חודשים אפליקציה למחשב האישי המאפשרת לשחקני המחשב לעדכן את שלט ה-DualSense שלהם באופן קבוע ללא הצורך בקונסולת הפלייסטיישן 5 עצמה, ונראה שזהו עוד מהלך שנועד להשלים את הצעד של החברה, שפותחת את עצמה עוד יותר עבור קהל שעד היום לא זכתה להנות ממנו. מעניין לראות האם העדכון ייכנס לתוקף לקראת ה-12 באוגוסט השנה, שזהו התאריך שבו גרסת ה-Remastered של ספיידרמן תגיע אל המחשב האישי, או למשחקים האחרים שלה שכבר זמינים בסטים או Epic Games Store.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully