וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר Elden Ring מאשר: "משחק חדש בשלבי פיתוח אחרונים"

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 15:39

FromSoftware, החברה שהביאה לנו את ז'אנר ה-Souls-Like עובדת על מספר פרויקטים שעוד לא הוכרזו בנוסף למשחק שככל הנראה קרוב אלינו יותר ממה שאנחנו חושבים

FromSoftware. FromSoftware, אתר רשמי
משחקי From Software/אתר רשמי, FromSoftware

חברת FromSoftware שאחראית על סדרת משחקי Dark Souls האייקוניים והמשחק שזכה בתואר "משחק השנה", Elden Ring, לא נחה לרגע, והיא כבר עכשיו עובדת על מספר פרויקטים שעוד לא הוכרזו, בנוסף למשחק חדש שככל הנראה קרוב אלינו יותר ממה שאנחנו חושבים.

המפתחת פרסמה בחשבון הטוויטר שלה מודעת דרושים עבור מגוון רחב של תפקידים בחברה: מתכנתי קוד, מעצבים, מפתחי שרתים, בודקי QA (בדיקות איכות) ועוד תפקידים נוספים רבים - מה שמראה לנו ש-FromSoftware מתכננת הרחבה מאסיבית של הצוותים השונים שלה.

יוצר המשחקים היטדאקה מיאזקי (שאחראי על משחקי FromSoftware השונים) התראיין עבור המגזין היפני 4Gamer בנושא, וציין שהחברה עובדת על מספר פרוייקטים שטרם הוכרזו, בנוסף למשחק אחד שנמצא "בשלבי הפיתוח האחרונים שלו".

לפני מספר חודשים דלפו לרשת מספר תמונות שלכאורה מראות שהמשחק הבא של החברה יהיה משחק שישי בסדרת Armored Core וישלב קרבות רובוטים ענקיים (Mecha) עם אלמנטים של משחקי Souls, וקיימת האפשרות שזהו אכן המשחק שעליו מיאזקי דיבר.

FromSoftware ידועה בעיקר בזכות Dark Souls (שגם זכה בתואר "המשחק האולטימטיבי של כל הזמנים" על ידי הגולשים והשחקנים במהלך בטקס פרסי הגיימינג בשנה שעברה), Bloodborne, Sekiro: Shadow Die Twice, וכמובן Elden Ring ששוחרר השנה ונחשב למתמודד הראוי ביותר לזכות בתואר "משחק השנה" בשנת 2022 בעיני רבים.

המשחקים שלה, הידועים ברמות הקושי שלהם, פתחו בז'אנר חדש משלהם במדיום הגיימינג הנקרא "Souls-Like" (דמוי-סול) אותו לא מעט משחקים ניסו לחקות ולהעתיק. קשה מאוד לפספס את ההשפעה של החברה על התעשייה ועל ההצלחה המאסיבית של אותם משחקים שעזרה למפתחת היפנית להתרחב ולהגדיל את פעילותה, והיא כעת מסוגלת כעת לעבוד על מספר פרויקטים במקביל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Dark Souls. FromSoftware, צילום מסך
משחקי Dark Souls השפיעו רבות על התעשייה, המשחק הראשון אף/צילום מסך, FromSoftware
Elden Ring. FromSoftware, אתר רשמי
Elden Ring: מועמד רציני לתואר "משחק השנה" לשנת 2022/אתר רשמי, FromSoftware
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully