וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתחת של פיינל פנטזי רוצה משחק סינגל פלייר מבוסס NFT

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 14:28

Square Enix משחררת את דו"ח שהוצג למשקיעים ומביעה רצון להתמקד במשחקים מבוססי בלוקצ'יין בעתיד, אך ראשית היא תבחן את הקרקע לפני שתשיק משחקים כאלו עם סדרות הדגל שלה

מפתחת ומפיצת המשחקים היפנית Square Enix משחררת את הדו"ח השנתי שלה שהוצג בפני בעלי המניות של החברה, שממשיכות לחשוף לנו כי חלק מהתכניות העתידיות של החברה היא להמשיך להתמקד בטכנולוגיית NFT ומכניקות "שחק-כדי-להרוויח" (play-to-earn) מבוססות בלוקצ'יין.

שורה אחת בלטה במיוחד בדו"ח, שם נרשם כי החברה מעוניינים להשיק מותג חדש ולפתח תחתיו משחק סינגל פלייר עלילתי בעל סיפור ועולם רחב שיהיה מבוסס NFT. נשיא החברה יוסוקה מטסודה, ציין כי "נכון לעכשיו עוד מוקדם מידי לשקול לפתח משחקים בסדרת Dragon Quest או Final Fantasy מבוססי בלוקצ'יין".

זה נותן לנו את הרושם לכך ש-Square Enix אמנם מעוניינת לפתח משחק סינגל פלייר עליליתי מבוסס NFT בעתיד, אך ראשית היא מעוניינת "לבחון את הקרקע" לפני שתשיק משחק שכזה עם כמה מהמותגים הנחשבים לסדרות הדגל שלה.

תחילת מאי האחרון Sqaure Enix מכרה את המפחות המערביות שלה, Crystal Dynamics, Eidos-Montreal ו-Square Enix Montreal תמורת 300 מיליון דולר לחברת האחזקות השוודית Embracer Groups. המפתחות הללו אחריות על יותר מ-50 מותגים אהובים ומוכרים כמו טומב ריידר, היטמן, Deus Ex ואפילו את Guardians of the Galaxy.

המכירה הזו הייתה מהלך מתוכנן של Square Enix שתכננה במשך תקופה להפטר מהמותגים המערביים שלה, בעיקר לאחר אכזבה במכירות וכישלונות של משחקים כמו Marvel's Avengers, והעובדה שאת רוב הצמיחה וההכנסות היא רואה דווקא מצד משחקי תפקידים יפניים במובייל.

Square Enix Shareholders’ Meeting Report. Square Enix, צילום מסך
"נכון לעכשיו עוד מוקדם מידי לשקול לפתח משחקים בסדרת Dragon Quest או Final Fantasy מבוססי בלוקצ'יין"/צילום מסך, Square Enix

Square Enix מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא מעוניינת להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיית בלוקצ'יין בעתיד, ומטסודה התבטא במספר הזדמנויות בנושא בצורה חיובית וטען כי הוא מאמין גדול בטכנולוגיה למרות הביקורת הרבה.

אחת מאותן התבטאויות שצרמו לשחקנים רבים היא שורה במכתב שפרסם לעובדי החברה בתחילת השנה בה הייתה שורה שבלטה במיוחד: "אני מבין שהקהל שהביע את ההסתייגות כלפי הטרנדים הללו הם אותם אנשים אשר 'משחקים רק כדי להנות' והם אמנם מייצגים את הרוב, אך משחקים מסורתיים לא העניקו שום תמריץ מפורש לקבוצת אנשים שכן מעוניינים להפוך את המשחקים למרגשים יותר (על ידי פיתוח מכניקות חדשות), והם הונעו אך ורק על ידי רגשות אישיים".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • NFT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully