וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הצליח להפעיל ולשחק ב-Doom על קוביית לגו

מערכת ערוץ הגיימינג

23.6.2022 / 16:54

Doom המקורי משנת 1992 הוא אחד מהמשחקים ששחקנים הריצו על כל מערכת הפעלה אפשרית, ולפעמים גם ממש לא שגרתית. ולא, אנחנו לא מדברים רק על מחשבים, קונסולות, או אפילו פלאפונים, אלא על מערכות הפעלה של מכוניות, מקררים חכמים, טוסטרים, בדיקות הריון, והרשימה רק ממשיכה וממשיכה.

זה נראה כאילו השאלה "האם זה יריץ את Doom" היא חלק מהאבולוציה האנושית: גילוי האש, המצאת הגלגל, המהפכה התעשייתית, והפעלת Doom על מערכות הפעלה שונות. כעת אנחנו נחשפים לפרוייקט אישי של משתמש ברשת שהחליט להריץ את המשחק האלמותי על לא פחות מאשר (תתכוננו) קוביית לגו.

המשתמש ברשת ג'יימס בראון (שום קשר לזמר) שהפרופיל שלו מתאר אותו בתור משתמש "שמכין דברים" (המילים המדוייקות שלו, לא שלנו) מציג כיצד הצמיד צג LCD זעיר ברזולוציה של 72X40 (ובגודל של 0.42 אינץ') לקוביית לגו, המשמשת בתור המסך עצמו. אנחנו אמנם לא בטוחים שהוא התקדם יותר מידי במשחק, אך עדיין מדובר בהישג מרשים ומשעשע במיוחד.

מכיוון ו-Doom נכתב בקוד ישן הנחשב למהותי גם לתכנות חדשות כיום, ניתן להריץ את המשחק כמעט על כל מערכת הפעלה בסיסית. המפתחת iD Software שיחררה את קוד המקור של המשחק לשימוש חופשי עבור השחקנים, וזה מסביר איך עד היום המשחק הצליח לרוץ עד היום גם על כל מערכת הפעלה אפשרית והאביזרים המוזרים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully