וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים גנבו סקינים בשווי 2 מיליון דולר בקאונטר סטרייק

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 14:57

"חשבון הקאונטר סטרייק היקר ביותר בעולם" נפרץ, והמשתמש מבקש את עזרתה של Valve והקהילה

בזמן שקיימים שחקנים שמשחקים קאונטר סטרייק בשביל עבודת הצוות הטקטית, קיימים גם קהל שלם של שחקנים שמשחק רק על מנת לאסוף סקינים ולמכור אותם תמורת סכומים שמגיעים למאות ואלפי דולר. כעת אנחנו מקבלים ידיעה על אספן שכזה בפלטפורמת סטים, שחשבונו נפרץ על ידי האקרים - וגנבו סקינים בסכום כסף שיגרום להרבה אנשים לרצות לעשות שינוי קריירה ולהתחיל להשקיע בשוק ההעברות של קאונטר סטרייק.

השחקן והסטרימר ohnePixel מפרסם בטוויטר פוסט בו הוא מפרט שהחשבון שלו, שלטענתו נחשב ל"חשבון הקאונטר סטרייק היקר ביותר בעולם" ומכיל סקינים בשווי של 2 מיליון דולר, נפרץ. ohnePixel מציין שהחשבון שלו מכיל סקינים נדירים ביותר, כמו שבעה סקינים souvenir dragon lores, שרק אחד מהם יכול להגיע לסכום של 56,000 דולר, או אפילו no-star karambit שנחשב לאחד הסקינים הנדירים והיקרים ביותר של הסכין בקאונטר סטרייק, והשווי המוערך שלו עומד על 1.4 מיליון דולר.

ohnePixel המשיך וציין שרוב האייטמים כבר נמכרו או הועברו לחשבונם הפרטי של ההאקרים וכבר מוצעים למכירה בשוק ההעברות של המשחק. שם המשתמש והמייל של החשבון שונו לפני כשבוע מבלי ש-ohnePixel לב לכך, וזה לא ברור איך חשבונו של השחקן נפרץ, אבל הוא ביקש את עזרתה של Valve והקהילה שיעזרו לו להשיג שליטה מחודשת על החשבון שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully