וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינסט הישראלית מטפסת בטבלת הדירוג העולמית של קאונטר סטרייק

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 15:27

חסר תקדים: ארגון ה-eSports המקומי מדורג במקום ה-19 בעולם - קפיצה של 85 מקומות בתוך פחות משנה

הישג נפלא לפיינסט הישראלית בתחרות Pinnacle Cup Championship בשבוע שעבר, אשר סיימה במקום הרביעי בהופעה הבכורה שלה באירוע LAN בינלאומי.

קבוצת הקאונטר סטרייק של ארגון הגיימינג הישראלי השתתפה לראשונה באירוע אופליין למוזמנים אשר נערך בשוודיה לעיניי קהל, והוכיחה במהלך התחרות כי יש לה את היכולת לקרוא תיגר על קבוצות וותיקות בהרבה.

לאחר שהקבוצה הוזמנה במפתיע כארבעה ימים לפני פתיחת התחרות וללא כל הכנה מוקדמת, השחקנים של פיינסט יחד עם ליווי של המאמן, מנהל הקבוצה וחברי צוות נוספים, טסו לשבוע ולקחו את ההזדמנות בשתי ידיים. פיינסט התמודדה עם 7 קבוצות נוספות על קופת פרסים בשווי 250,000 דולר כאשר מלבד פיינסט הוזמנו לתחרות כמה מהקבוצות הבכירות בעולם כגון Fnatic, Astralis, Imperial & Heroic.

פיינסט החלה את התחרות בבית ב' יחד עם Imperial, EG.PA ו-Astralis. הקבוצה פתחה עם הפסד לברזילאים של Imperial, ששלח אותה למשחק המפסידים שם היא ניצחה בצורה מרשימה את EG.PA והעפילה ליום המשחקים השני למשחק חוזר מול הברזילאים. ביום השני פיינסט אכן השלימה את הנקמה על ההפסד במשחק הפתיחה, עם נצחון 2-0 והעפלה לשלב חצי הגמר שם פגשה את הפייבוריטית, ומי שגם זכתה בסופו של דבר בתחרות - Heroic.

גם בשלב חצי הגמר הקבוצה הוכיחה שהיא שייכת לרמות הגבוהות ביותר כאשר הציגה יכולת גבוהה ואף ניצחה את המפה השניה מול Heroic, אשר מתחה את הסדרה למשחק שלישי ומכריע שם הפסידה בסופו של יום וסיימה את הופעתה המרשימה בתחרות.

בזכות ההופעה הטובה בתחרות זו, יחד עם זכייה בתחרות אונליין רק לפני כשבועיים, הקבוצה עלתה אמש למקום ה-19 בדירוג הקבוצות העולמי - קפיצה של 85 מקומות ב-11 חודשים. פיינסט ממוקמת גם מקום 12 באירופה, ובהחלט מדובר בהישג חסר תקדים לסצינת ה-eSports הישראלית.

רתם קמר, מנכל המועדון, מסר: "הישג יוצא דופן לקבוצה שלנו שמבטא את ההצלחות הספורטיביות בשבועות האחרונים. אני רוצה להודות לקהל המדהים שלנו שליווה אותנו לכל אורך הדרך, לצוות המקצועי ולשחקנים. תודה מיוחדת לשותפים המסחריים שלנו שתומכים בנו באתגרים הספורטיביים ובדרך המקצועית אותה אנו מובילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully