וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הישראלים שבדרך לגמר האביב של BLAST Premier

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 14:14

לוטן 'Spinx' גלעדי ושחר 'Flamez' שושן בדרך לאחד מהטורנירים הגדולים ביותר בסצינת התחרותית של קאונטר סטרייק המתקיים השנה בליסבון, וישודר בערוץ הגיימינג בעברית מלאה. איפה ומתי צופים? כל הפרטים

במהלך הימים הקרובים נשדר בערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, 66 ב-HOT) את ה-BLAST Premier: Spring Finals 2022. טורניר ענק שהוא חלק מסדרת התחרויות של ליגת BLAST בקאונטר סטרייק הרצה כל השנה. השידורים יתקיימו בשעה 21:00 החל מהיום (רביעי, ה-15.6) בערוץ הגיימינג ויועברו בעברית מלאה.

התחרות היוקרתית מתקיימת השנה בליסבון שבפורטוגל, וקופת הפרסים עומדת על כ-425,000 דולר, והמנצחת הגדולה תבטיח את מקומה בגמר העולמי של ליגת BLAST שתתקיים בקיץ הקרוב. השנה מדובר באירוע יוצא דופן ומרגש, במיוחד עבורינו הישראלים, ואנו נזכה לקבל לראשונה נציגות מקומית בשתי קבוצות המשתתפות בטורניר LAN.

BLAST Premier. BLAST, אתר רשמי
BLAST Premier/אתר רשמי, BLAST

השחקן הראשון שלנו הוא לוטן Spinx גלעדי שישחק ב-ENCE, אחת מהקבוצות הבולטות בסצנה התחרותית והמדורגת שנייה בעולם. Spinx נחשב כרגע לאחד מהשחקנים הטובים בעולם לאחר שהפגין ביצועים יוצאי דופן במהלך החודשים האחרונים, הוביל את ENCE להישגים מטורפים העונה, ואף נבחר ל-MVP של ה-ESL Pro League ה-15 השנה.

הקבוצה השנייה היא OG, שבה נקבל נציגות מצד שחר Flamez שושן, שחוזר אל הסצינה התחרותית לאחר פגרה של מספר חודשים. ביחד עם Flamez צוות גם השחקן Degster שנכנס כמחליף הזמני מטעם קבוצת Team Spirit בתקופת הפגרה הזו, ונחשב לאחת התגליות הגדולות של המייג'ור האחרון.

הפלייאוף כולל את שמונה הקבוצות הבולטות ביותר בסצינה התחרותית של קאונטר סטרייק. בית א' כולל את הקבוצות Faze, G2, Vitality, ו-Pain, ובית ב' ישים את ENCE, Navi, Big ו-OG ראש בראש. הקבוצות ישחקו את שלבי הבתים ורבעי הגמר באירוע LAN ב-Altice Arena המפורסם.

BLAST Premier. BLAST, אתר רשמי
BLAST Premier/אתר רשמי, BLAST

מתי ואיפה צופים?

המשחק הראשון ישודר היום בשעה 21:00, עם Big נגד ENCE (עם לוטן Spinx גלעדי). הטורניר ייערך לאורך כל סוף השבוע ויועבר בשידור ישיר, כשהגמר הגדול יערך ביום ראשון, בשעה 19:30. לכל העדכונים מהטורניר ולוח השידורים, היכנסו לאינסטגרם של ערוץ הגיימינג (לחצו כאן) על מנת שלא תפספסו דבר.

ערוץ הגיימינג זמין כעת לצפייה עבור מנוי חבילות ספורט 1 בערוצים 61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully