וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ההכרזות, החשיפות והטריילרים מהאירוע Summer Game Fest

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 16:42

הרימייק של The Last of Us אמיתי ומגיע לפלייסטיישן 5 והמחשב האישי, קול אוף דיוטי, מבול של משחקי אימה ושלל משחקי אינדי. כל מה שהוצג לנו באירוע הגיימינג של הקיץ

Summer Games Fest. Summer Games Fest, אתר רשמי
Summer Games Fest/אתר רשמי, Summer Games Fest

אתמול בערב (חמישי, ה-10.6) התקיים בשעה 21:00 (שעון ישראל) שידור של האירוע הגדול של הקיץ: ה-Summer Game Fest, בהנחיית עיתונאי הגיימינג הותיק, ג'ף קיילי. מכיוון והשנה כנס E3 לא מתקיים, מדובר בפיצוי הולם בו קיבלנו (ונמשיך לקבל במהלך הימים הקרובים) טריילרים וחשיפות למשחקים חדשים שיגיעו אלינו בעתיד הקרוב. אז מה היה לנו בערב הראשון?

צפו בשידור המלא של הערב הראשון של ה-Summer Game Fest

הצצה נוספת לסטריט פייטר 6

משחק המכות האייקוני והפופולארי זכה להצצה נרחבת בכנס State of Play האחרון משבוע שעבר, ואתמול בערב קיבלנו טריילר ששם דגש על אחת הדמויות הכי מוכרות מהסדרה עם השיער הכי מגוחך והכתפיים הכי מנופחות אי פעם: גייל. ממש כמו המשחקים הקודמים נראה שהכותר השישי הולך להציע מכניקת קרבות מעולה שתהווה המשך ראוי לסדרה הותיקה. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי ב-Steam ב-2023.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Aliens: Dark Descent

טריילר סינמטי מציג לנו משחק חדש בעולם של הנוסע השמיני, ובניגוד למשחק האחרון בסדרה, Isolation, שהציג אלמנטים רבים של אימה, כאן נראה שמדובר במשחק יריות איזומטרי (כאשר המצלמה ממוקמת כלפי מעלה) שיאפשר לכם לשחק ב-Co-Op עם החברים. ישוחרר ב-2023 ויגיע לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S, ולמחשב האישי.

The Callisto Protocol

עוד משחק שנחשף לנו לראשונה שבוע שעבר ב-State of Play של סוני מקבל טריילר גיימפליי מרשים. משחק שנראה כמו המשך רוחני לסדרת Dead Space, עליו גם אחראי לא אחר מאשר גלן שופילד, היוצר של סדרת האימה. הטריילר מציג לנו משחקיות שמאוד מזכירה את Dead Space: קטיעת גפיים, אווירה מותחת ואקשן מדמם. ישוחרר השנה ב-2 לדצמבר ויגיע לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S, ולמחשב האישי.

Call of Duty: Modern Warfare II

Flashback 2

המשחק המקורי Flashback שוחרר לפני יותר מ-30 שנה ומזכיר מאוד את הנסיך הפרסי של אותה התקופה, רק עם אקדחים. כעת הסדרה עושה קאמבק וחוזרת אלינו עם כותר המשך שיגיע אלינו בחורף הקרוב לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S, ולמחשב האישי.

Witchfire

משחק יריות חדש שמציג עולם בתקופת ימי הביניים. אבל עם אקדחים. המשחק יגיע ל-Early Access בחנות של Epic בקרוב.

Fort Solis

משחק אימה חדש בכיכובת של טרוי בייקר ורוג'ר קלארק (ג'ואל מ-The Last of Us וארתור מורגן מ-RDR2) מציג לנו כמה רגעים מלחיצים שנראים מעניין. כולי תקווה שתהיה אפשרות לשחק בקו-אופ כך ששני שחקנים יוכלו לגלם את בייקר וקלארק. נשמע כמו שילוב מדהים עם שני שחקנים נהדרים.

Routine

מעבר לזה שמוזר שאימה הופך להיות מאוד פופולארי (מסתבר) והנה יש לנו משחק אימה נוסף, שבפועל הוכרז במקור לפני עשור! ב-2012! ועדיין אין לו תאריך השקה! הפעם מדובר על אימה בגוף ראשון, ועל המוזיקה אחראי לא פחות ממייק גורדון, שיצר את פסי הקול המופתיים של Doom (2016) ו-Doom Eternal.

Outriders: Worldslayer

מסתבר שהמשחק Outriders לא מת. מי ידע? אז המשחק מקבל חבילת הרחבה חדשה - Worldslayer, שתגיע יחד עם המשחק המקורי למי שמעוניין להתנסות. באופן אישי: מצאתי את המשחק מאוד משעמם ולא החזקתי מעבר לכמה שעות בודדות לפני שנטשתי אותו.

Stormgate

חברת Frost Giant בנוייה מפליטי בליזארד שעבדו על המשחק StarCraft II, ונראה שהם כאן כדי להחזיר את ז'אנר ה-RTS חזרה למרכז העניינים. המשחק יפתח לבטא בשנת 2023, ויהיה משחק חינמי.

Highwater

משחק אינדי שמציג עולם פתוח לאחר שעבר אסון גלובאלי שכיסה את רוב שטח כדור הארץ במים. האווירה נראית מלכולית ומסקרנת, אבל משהו בכיוון האמנותי של המשחק קצת פחות זורם לי באופן אישי. ישוחרר השנה.

Replaced

משחק שפותח על ידי מפתחת בלארוסית שנאלצה להשהות את התהליכים נוכח המלחמה, ולא זכה להשתתף בערב החגיגי. ג'ף קיילי הזכיר את סטודיו האינדי וציין שישמח שיתארחו בשנה הבאה.

American Arcadia

אינדי נוסף שמציג לנו פלטפורמר בו נצטרך לברוח מעיר עתידנית המציגה אוטופיה מזוייפת (בואו, זה טוב מידי להיות אמיתי), ואזרח אחד המנסה לברוח בזמן שמישהי שהוא מקבל עזרה ממקור לא צפוי. ישוחרר למחשב ולקונסולות.

Goat Simulator 3

המשחק הכי מימ אי פעם בערך מקבל משחק המשך שלישי. וכן, הם כנראה חשבו שלא נשים לב שלא יצא אף פעם משחק המשך שני. קראתם נכון: לא יצא Goat Simulator 2. מגיע להם גם קרדיט על הטריילר הקורע מצחוק שהוא כולו מחווה\פארודיה לטריילר של Dead Island 2, אז רק בשביל הצחוקים צירפנו לכם השוואה.

Marvel's Midnight Suns

משחק הטקטיקה בסגנון XCOM-רק-דמויות-מארוול Midnight Suns מקבל טריילר סינמטי (עם Master of Puppets של מטאליקה) שחושף לנו קצת על העלילה של המשחק, מציג דמויות חדשות, ומקבל סוף סוף תאריך השקה - ה-7 באוקטובר. זה אגב לא היה הפעם הראשונה ששמעתי השבוע מטאליקה בטריילר למשחק, כש-Wherever I May Roam הופיע בטריילר של Modern Warfare 2. לא חובב מטאליקה גדול (מעדיף פנטרה), Just an observation. ישוחרר ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי.

Cuphead: The Delicious Last Course

ה-Dark Souls של משחקי הפלטפורמר עומד לקבל חבילת הרחבה בסוף החודש הקרבות ואנחנו מקבלים הצצה לאחד הבוסים החדשים ולגיבורה החדשה שנשחק.

Neon White

משחק יריות מבוסס קלפים שמציג סטייל משוגע וחתול-מלאך-עם-סיגר. וואלה, סיקרנתם. ישוחרר ב-16 ביוני למחשב ולסוויץ'.

Midnight Fun Express

בזמן שמשחקים רבים מפותחים על ידי צוותים ענקיים, הנה משחק שנותר על ידי אב פולני שעבד קשה מאוד בשנה האחרונה בשביל להגשים את החזון שלו, ועכשיו הוא מציג אותו באחד האירועים הכי נצפים ברשת. שאפו.

Warframe: The Duviri Paradox

משחק הרשת מקבל חבילת הרחבה חדשה וטיזר קצרצר. פרטים נוספים יחשפו באירוע TennoLive ב-16 ביוני.

Honkai Star Rail

המשחק הראשון שיוצרי Genshin Impact מציגים לנו, והפעם עולם פתוח בחלל. בזמן שאני פחות מחובבי הז'אנר, אי אפשר להתעלם מכךף שזה נראה שאפתני ומעניין.

Zenless Zone Zero

המשחק השני של Genshin Impact שנוטה יותר לכיוון האקשן, ויש רובוטים ענקיים אז אני בעד.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

משחק צבי הנינג'ה שהולך להחזיר אותנו לימי הארקייד הקלאסיים מקבל דמות חדשה: קייסי ג'ונס. המשחק יאפשר Co-Op באונליין וברשת עד שישה (!) שחקנים והוא יהיה זמין ב-16 ביוני למחשב האישי, קונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן וה-Series S\X ואפילו יהיה זמין ב-Game Pass.

Super People

עוד משחק באטל רויאל לאוסף שנכנס לשלבי הבטא האחרונים שלו ב-17 בואוגסט.

One Piece Odyssey

חובבי הסדרה הולכים להיות מאוד מאושרים עם משחק האקשן-התפקידים החדש שמבוסס על האנימה האפית. תאריך מדוייק עוד לא קיבלנו, אבל המשחק ישוחרר למחשב האישי ולפלייסטיישן 4 ו-5, והאקס בוקס Series S\X.

Metal: Hellsinger

המשחק שממשיך את השילוב הכה ראוי של משחקי יריות עם מטאל, ואנחנו מקבלים הצצה נוספת למשחק האקשן המוזיקלי שמציג לנו פס קול בשילוב אמנים כמו Arch Enemy ו-System of a Down, ואתם יכולים להתנסות כבר עכשיו ולהוריד את הדמו של המשחק למחשב ולקונסולות. ישוחרר ב-15 לספטמבר השנה.

The Quarry

משחק הדרמה-אימה האינטראקטיבי שוחרר ממש היום (שישי, 10.6) ואנחנו מקבלים טריילר השקה שמציג לנו את הגרפיקה המרשימה. זמין למחשב האישי ולפלייסטיישן 4 ו-5, והאקס בוקס Series S\X.

Nightingale

משחק אקשן-תפקידים-הישרדות שנחשף בטקס הפרסי הגיימינג האחרון מקבל טריילר חדש שמציג לנו הצצה נרחבת יותר למשחקיות, ואנחנו ממשיכים לקבל וייבים של משחקים כמו חברת Obsidian.

Saints Row: Boss Factory

המשחק שנחשב לבן דוד ה-Redneck של סדרת GTA משחרר את הדמו של המשחק שיאפשר לכם לבנות את הבוס שאותו תשחקו במשחק המלא שישוחרר ב-23.8.

Warhammer 40,000: Darktide

משחק Co-Op חדש ביקום של Warhammer מציג לנו אקשן ברוטאלי והשחקנים יוכלו לעצב אישית את דמותם ולצאת עם החברים להתמודד מול גלים הולכים וגוברים של יריבים. ישוחרר למחשב האישי ולאקס בוקס Series X\S וה-Game Pass.

Layers of Fears

מותחן אימה פסיכולוגי חדש בסדרת Layers of Fear שמפותח במנוע Unreal 5 לדור הבא, שעליו אחראית Bloober Team, המפתחת של מותחנים כמו Observer, The Medium והמכשפה מבל-אייר.

Gothan Knights

משחק חדש שיתקיים ביקום של בטמן (אך אינו מתקשר ישירות למשחקי "ארקהם" ששוחררו עד היום) וישים דגש על משפחת העטלף. הפעם אנחנו מקבלים טריילר שמתמקד בדמותו של נייטווינג, ואנו סקרנים לראות האם המשחק אכן יעמוד בהייפ. ישוחרר ב-25 באוקטובר למחשב האישי ולקונוסלות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

The Last of Us Remake

אולי ההכרזה שהייתה להיות הגדולה ביותר באירוע, שנהרסה בגלל הדלפה של סוני ממש שעות לפני השידור. בכנות, לא האמנתי לשמועות שצצו ברשת במהלך החודשים האחרונים, אבל זה נראה כאילו המשחק The Last of Us אכן מקבל רימייק. הבעיה הגדולה היא שסוני מאוד מותחת את המונח "רימייק", שבדרך כלל מתייחס למשחקים שנבנו מחדש ומאפס על מנת להתאים אותם לדורות החדשים. הרימייק הנוכחי אמנם שיפץ המודלים של הדמויות והגרפיקה והם בהחלט נראים ה-ר-ב-ה יותר טוב, אך לא מדובר ברימייק במלוא מובן המילה, אלא בעיקר "שיפוץ" מאוד כולל שמתאים יותר למונח Remastered.

מדובר בפעם השלישית שסוני משווקת את המשחק: ההוצאה המקורית בפלייסטיישן 3 בשנת 2013, ה-Remastered ששיחררה בשנת 2014 לפלייסטיישן 4, וכעת הרימייק, שעליו תגבה פעם נוספת מחיר מלא. לא קול בכלל. לפחות אפשר להתנחם בעובדה שמדובר בעוד משחק דגל של סוני שמגיע למחשב האישי ויאפשר גם להם להנות מהכותר המושלם של סוני.

באותה הנשימה הוכרז גם מצב המולטיפלייר של The Last of Us, שלפי ניל דרוקמן, ילווה בעלילה משלו ביקום של המשחק. דרוקמן המשיך ליצור עוד הייפ וציין כי מדובר במשחק מולטיפלייר לא פחות גדול ממשחקי הסינגל פלייר שלהם.

אלו כל ההכרזות שהיו באירוע המרכזי של אירוע הקיץ. לאחר מכן התקיים גם השידור של המפיצה Devolver Digital. היום בערב (שישי, ה-10.6) יתקיים שידור שיתמקד על המשחקים שיגיעו אל נטפליקס, האירוע של חברת Epic. מחר (שבת, 11.6) יתקיים השידור של Tribeca Games, וביום ראשון ה-12.6 יתקיים אירוע מרכזי נוסף בו חברת מיקרוסופט תחשוף את כל הכותרים החדשים הבלעדיים שלה, בנוסף למשחקים החדשים של Bethesda.

מה חשבתם על האירוע? האם הוא עמד בציפיות שלכם? האם לדעתכם היה מדובר בתחליף ראוי ל-E3 שבוטל השנה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות>>>

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully