וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החידוש של הנסיך הפרסי נדחה. שוב

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 21:37

מאז שהוכרז לפני כשנתיים יוביסופט דחתה את הרימייק מספר פעמים, וכעת נראה שגם בשנת 2023 לא נזכה לשחק במשחק

צפו בטריילר ההכרזה ל-Prince of Persia: Sands of Time Remake

Prince of Persia Sands of Time Remake/Ubisoft

במהלך שנת 2020 חברת יוביסופט הכריזה על החידוש למשחק שלה משנת 2003 - הנסיך הפרסי Sands of Time, שפתח את טרילוגיית "חולות הזמן" הנחשבת בעיני רבים לאייקונית וקלאסית. כשהחברה חשפה לראשונה את הטריילר של החידוש, הקהל לא בדיוק התלהב מהתוצאות (בלשון המעטה) וטען שהמשחק נראה מיושן ומביך.

מאז יוביסופט כבר הספיקה לדחות את המשחק פעמיים נוספות, כשרק בחודש מאי האחרון נאמר כי הפיתוח עובר מהידיים של סניפי פיון ומומבאי בהודו, לידיים של המפתחת המקורית שעבדה על המשחק - יוביסופט מונטריאל, מה שגרם לדחייה של המשחק לשנת 2023. כעת נראה שגם בתאריך הזה יוביסופט לא תעמוד, והיא מודיעה על דחייה נוספת למועד לא ידוע.

ההודעה מחודש שעבר בה הוכרז שהפיתוח עובר מסניפי פיון ומומבאי בהודו, ליוביסופט מונטריאל

הכל החל השבועות האחרונים כאשר חנויות המשווקות את המשחק, כמו רשת Gamestop, הפסיקו לאפשר ללקוחות להזמין מראש את החידוש - מהלך שגרר גל של תגובות ודיונים בטוויטר על כך שהמשחק בוטל לחלוטין. הדיונים הללו הכריחו את יוביסופט לשחרר במהלך סוף השבוע האחרון הצהרה בה היא מודיעה כי החידוש אכן נדחה - אך לא בוטל: "אנו כבר לא מכוונים להשיק את המשחק בשנת 2023 ולכן ההזמנות מראש למשחק בוטלו. שחקנים שיהיו מעוניינים לבטל את ההזמנות שלהם יוכלו לפנות את הספקים. נמשיך לעדכן על הפרוייקט כשנמשיך להתקדם עם הפיתוח" - נמסר מיוביסופט .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Prince of Persia Sands of Time Remake. Ubisoft, אתר רשמי
יוביסופט חשפה את החידוש לנסיך הפרסי בספטמבר 2020.../אתר רשמי, Ubisoft
Prince of Persia Sands of Time Remake. Ubisoft, אתר רשמי
... המעריצים התלוננו שהחידוש לא נראה טוב ולא עומד בסטנדרטים של ימינו/אתר רשמי, Ubisoft

"הנסיך הפרסי" נחשבת לאחת מסדרות הדגל של יוביסופט, במיוחד טרילוגיית Sands of Time שהציגה את הנסיך לדורות המודרניים. יוביסופט מצידה לא יכולה להרשות לעצמה לפשל עם המשחק ולשחרר אותו במצב לא גמור - במיוחד לאחר התלונות הרבות שצצו ברשת עם שיחרור הטריילר הראשון בספטמבר 2020.

זו הסיבה שהמשחק עבר מהידיים של סניפי פיון ומומבאי אל המפתחת המקורית, יוביסופט מונטריאל, הנחשב לסניף ותיק ובעל ניסיון בחברה. מיוביסופט מונטריאל יצאו כמה מהכותרים הגדולים ביותר של החברה בשנים האחרונות: סדרות כמו Far Cry, Watch Dogs, Rainbow Six ואפילו Assassin's Creed - שתחילה פותח בתור כותר חדש בסדרת "הנסיך הפרסי", אך ככל שהתקדם, הפך להיות המשחק שאנו מכירים אותו כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully