וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני חושפת חלק מהמשחקים שיגיעו ל-Playstation VR 2

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 17:39

משחקים למציאות המדומה, רימייק ל-Resident Evil 4, ספיידרמן מגיע למחשב האישי, סטריט פייטר 6 ופיינל פנטזי 16. מסכמים את שידור State of Play האחרון

State of Play. Sony, אתר רשמי
State of Play/אתר רשמי, Sony

היום בלילה (בין חמישי לשישי) בשעה 01:00 (שעון ישראל) חברת סוני שידרה אירוע State of Play שארך כמעט חצי שעה וחשפה את כל המשחקים שעתידים להגיע בעתיד הקרוב. השידור התמקד בעיקר במפיצות דור שלישי ומשחקי ה-PS VR 2 למציאות המדומה, ולא הייתה סיבה לחשוב שנראה משחקים כמו God of War Ragnarök או ספיידרמן 2. אז מה היה לנו?

צפו בשידור State of Play המלא

Resident Evil 4

סוני פתחה את האירוע עם טריילר ההכרזה לרימייק של Resident Evil 4, ולאחר ההצלחה של הרימייקים של Resident Evil 2 ו-3, עכשיו זה תורו של הכותר הרביעי בסדרה לקבל חידוש משלו שיתאים את המשחקיות לזמנים יותר מודרניים. השחקנים יגלמו את ליאון שנשלח לחפש את ביתו של נשיא ארה"ב, אשלי, שנחטפה על ידי כת בספרד. מדובר באחד המשחקים המשפיעים ביותר של שנות ה-2000 שהעניק השראה לעוד כל כך הרבה כותרים מוכרים, כמו Bioshock או אפילו The Last of Us. הוכרז לפלייסטיישן 5 וישוחרר ב-24 למרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Resident Evil Village - עדכון ל-Playstation VR 2

המשחק השמיני בסדרת Resident Evil זכה להצלחה וביקורות משבחות כששוחרר בשנה שעברה, וכעת הוא מקבל עדכון חדש שיהיה זמין ל-PS VR2 ויאפשר לשחקנים לחוות את כותר האימה בדרך חדשה ומצמררת. הטיזר טריילר מציג לנו כיצד Village עבר התאמה מלאה למציאות המדומה, ונראה שממש כמו ב-Half Life: Alyx (ששוחרר למחשב האישי בסטים) השחקנים יטענו את כלי הנשק באופן עצמאי עם תנועות ידיים ריאליסטיוות - אלמנט שיתרום ויעמיק מאוד את החוויה. העדכון יהיה זמין לקונסולת הפלייסטיישן 5 בלבד, ותאריך השיחרור טרם פורסם.

The Walking Dead: Saints & Sinners

משחק הזומבים ביקום של "המתים המהלכים" למציאות המדומה מגיעה ל-PS VR 2. המשחק שוחרר לראשונה בפלטפורמת סטים ב-2020 וקיבל מאז ביקורות מפרגנות במיוחד מהשחקנים, והוא יציע לכם שלל דרכים ברוטאליות להפטר מגלים לא נגמרים של זומבים. יגיע ל-PS VR 2 במהלך 2022.

No Man's Sky - עדכון ל-Playstation VR 2

גם משחק חקר החלל וניהול המשאבים מקבל עדכון למציאות המדומה ויאפשר לשחקנים לחוות את הקוסמוס בדרך חדשה לגמריי. המשחק אפילו תומך בקרוס פליי, כך שתוכלו לשחק עם החברים מהמחשב או האקס בוקס. העדכון יהיה זמין לקונסולת הפלייסטיישן 5 בלבד, ותאריך השיחרור טרם פורסם.

Horizon: Call of The Mountain

עד עכשיו כל מה שראינו ל-PS VR 2 היה צד שלישי, אז איך נראה כותר מציאות מדומה של סוני? המשחק הספין אוף החדש מסדרת Horizon הוא התשובה. ממש כמו בסדרה הראשית, הכותר החדש יאפשר לנו להלחם נגד רובוטים בקרבות מהירים עם חץ וקשת שכוללים המון התחמקויות וניצול נקודות חולשה אצל המפלצות המכניות. המשחק יגיע בלעדית ל-Playstation VR 2, ותאריך השיחרור עוד לא הוכרז.

עדכון ל-Horizon: Forbidden West

סוני לא זונחת את השחקנים של Forbidden West והיא מספקת גם עדכון שמשפר את הביצועים של המשחק, אפשרות לאפס את סולם היכולות של דמותה של אלוי, הוספת רמת קושי חדשה (Ultra) ואפשרות ל-New Game+. העדכון זמין כבר עכשיו להורדה עבור שחקני הפלייסטיישן 4 ו-5.

ספיידרמן מגיע למחשב האישי

סוני ממשיכה לשחרר את התותחים הכבדים שלה למחשב, והחל מה-12.8 גם ה-Master Race יוכל לחוות לראשונה את אחד המשחקים הטובים ביותר של איש העכביש שעד היום היה בלעדי לפלייסטיישן.

Stray

חשבתם פעם איך זה יהיה לשחק חתול בעולם שנשלט על ידי רובוטים? אז היוצרים של המשחק Stray חשבו. הם אפילו פיתחו משחק שלם על זה והכניסו רגעי פארקור שלא יביישו את אססין קריד או רגעי התגנבות שיגרמו למטאל גיר סוליד להזיל דמעה מהתרגשות. יש אפילו התחמקויות מיצורים קופצים דמוי Headcrabs מהאף לייף. האם יש משהו שאין ל-Stray להציע?! ישוחרר ב-19 ביולי לפלייסטיישן 4 ו-5.

The Callisto Protocol

KRAFTON, היוצרת של PUBG מביאה לנו משחק אימה חדש עם וייבים רציניים של Dead Space מינוס נשק הפלזמה המפורסם, עם ניחוח קל של Resident Evil. לא נחשפו לנו עוד יותר מידי פרטים בטריילר, אבל אנחנו כן יודעים שהמשחק יגיע לפלייסטיישן 4 ו-5 בדצמבר 2022.

Rollerdrome

משחק אקשן חדש בו אתם כל הזמן בתנועה (מילולית. אתם על רולר בליידס) בו תצטרכו להתחמק, להתגלגל, ולבצע שלל תרגילים מרשימים תוך כדי שהכדורים שורקים. תחשבו על שילוב של מקס פיין ו-Total Overdose עם טוני הוק ו-Roller Champions. ישוחרר ב-16.8 לפלייסטיישן 4 ו-5.

Eternights

מה קורה כשסימולטור דייטים אנימה פוגש משחק אקשן שמזכיר Devil May Cry? יש Waifus, יש קומבואים מרהיבים וקרבות אפיים, יש אופנוע. מה עוד צריך? רק תבואו. ישוחרר ב-2023 לפלייסטיישן 4 ו-5.

Street Fighter 6

משחק המכות האייקוני של Capcom חוזר בכותר השישי שלו וואנחנו סוף סוף מקבלים קצת הצצה לגיימפליי, ולמצב המשחק החדש בשם World Tour Mode, שלראשונה יאפשר לשחקנים לחקור עולם פתוח. אנחנו מקבלים וייבים חזקים של משחקים כמו Yakuza, ואנחנו מקווים ש-World Tour Mode ישמור גם על ההיבטים המשוגעים והמטורפים של המשחקים הללו. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 ב-2023.

Tunic

משחק האינדי שהיה זמין עד עכשיו למחשב ולאקס בוקס מגיע לפלייסטיישן 4 ו-5 בספטמבר 2022. תחשבו על שילוב בין סדרת משחקי זלדה לנינטנדו, ואלמנטים קלילים של משחקי Dark Souls.

Season: A Letter to the Future

משחק הרפתקאות חדש ואטמוספרי בגוף שלישי בו שישים דגש יותר על האווירה והנופים בו תשחקו אישה המתגוררת בקהילה מבודדת ויוצאת לחקור את העולם בפעם הראשונה. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 במהלך סתיו הקרוב.

Final Fantasy XVI

המשחק ה-16 בסדרת פיינל פנטזי מציג לנו גיימפליי ומעט מהעלילה, והשחקנים יכולים לזהות כמה יצורים מוכרים מהיקום של המשחקים כמו Odin, Bahamut, ו-Ifrit. מערכת הקרב תהיה בזמן אמת שמזכיר מאוד את זו של הרימייק של Final Fantasy VII, ואנחנו מקבלים טריילר הרבה יותר רציני ואפל ממה שאנחנו רגילים לקבל בדרך כלל בסדרה. המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 5 במהלך קיץ 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully