וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הפיפ"א הישראלית: מי יזכה בכרטיס לאליפות העולמית?

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.5.2022 / 14:08

בשיתוף עם מנהלת הליגות לכדורגל, שבעה שחקנים ממועדונים בליגת העל ייאבקו על מקום בפלייאוף ה-Global Series, האליפות הרשמית של EA. אז איך זה יעבוד, מי המשתתפים ואיפה רואים? כל הפרטים

היום ב-17:30 בערוץ הגיימינג (66 ב-HOT, בקרוב בפלטפורמות נוספות)

הליגה הישראלית לפיפ"א. דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
הליגה הישראלית לפיפ"א/מערכת וואלה!, דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג

הליגה הישראלית לפיפ"א יוצאת היום (שבת, 28.5) לדרך והשחקנים לוקחים את השלט ועולים למגרש הוירטואלי: שבעה שחקנים המצייגים מועדונים מליגת העל יתחרו ראש בראש והמנצח יוכתר כאלוף הפיפ"א ויזכה בכרטיס כניסה לליגה העולמית של פיפ"א - ה-Global Series.

הליגה הישראלית לפיפ"א הוקמה בשיתוף פעולה של חברת מפיצת המשחק, EA, ביחד עם העמותה לגיימינג תחרותי שבחרה בערוץ הגיימינג (66 ב-HOT, בקרוב בפלטפורמות נוספות, ובמדור הדיגיטל ממש כאן באתר וואלה!) בתור הפלטפורמה לשדר את משחקי הגמר.

ליגת ה-Series Global היא הליגה התחרותית הרשמית של EA ,המפתחת של המשחק, ובה משתתפים השחקנים והמועדונים הטובים בעולם על פרסים בגובה מאות אלפי שקלים בשנה. הליגה הישראלית לפיפ"א מיועדת עבור המועדונים הישראליים בליגת העל כאשר כל אחד שיבחר יוכל לשלוח שחקן eSports שייצג אותה, והמנצח שלה יעפיל ישירות לפלייאוף של הליגה העולמית שיתקיים בקיץ הקרוב בלונדון.

הליגה הישראלית לפיפ"א. דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
הזוכה הגדול יזכה בכרטיס כניסה לפלייאוף הליגה הבינלאומית של EA בלונדון/אתר רשמי, דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג

איך זה עובד ומתי רואים?

שבעה שחקני פיפ"א המייצגים מועדונים מליגת העל ואת ארגון NOM הישראלי הוגרלו וישחקו בשיטת גביע (Single Elimination) שני משחקי בית ומשחק חוץ. הזוכה כאמור יזכה בכרטיס כניסה לפלייאוף הליגה הבינלאומית של פיפ"א - ה-Global Series.

משחקי הליגה ישודרו בערוץ הגיימינג (66 ב-HOT, ובקרוב בפלטפורמות נוספות) ושידורי רבעי הגמר יתקיימוהיום (שבת, 28.5) בשעה 17:30, ושידור חצאי הגמר והגמר הגדול יתקיימו למחרת ביום ראשון (29.5) בשעה 17:30, גם הם בערוץ הגיימינג.

את המשחקים ישדרו שלומי בן עטר ("המרתף" ביוטיוב) וגל ברטוב, שגם מנחים את התכנית "ווקאאוט" המשודרת בערוץ הגיימינג ועוסקת בצורה נרחבת במשחק פיפ"א ובמצב האולטימייט טים הפופולארי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הליגה הישראלית לפיפ"א. דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
שלומי בן עטר וגל ברטוב/אתר רשמי, דמיאן גוטמן, ערוץ הגיימינג

הכירו את השחקנים

את מכבי תל אביב ייצג דור אליגולא שחתום במועדון כשחקן ספורט אלקטרוני עוד משנת 2017 ושיחק תחת הקבוצה במספר לא מבוטל של אירועים, כולל אליפות העולם למועדונים, ה-eWorld Cup. שחקנה של בית"ר ירושלים הוא אור יצחק, שהיה אחד מהשחקנים הראשונים בארץ שהוחתם על ידי מועדון ישראלי (מכבי חיפה) וגם זכה באליפות ישראל ב-2017.

את הפועל תל אביב ייצג אלמוג בית יעקב, שכבר דורג במקום החמישי בטבלה הרשמית של פיפ"א ומתחזק עמוד יוטיוב בו הוא משדר את משחקיו. השחקן של מ.ס. אשדוד הוא ארז גבאי - מאמן נבחרת ישראל ב-eFootball והיה חתום בקבוצת הפיפ"א של בית"ר ירושלים.

מכבי נתניה שלחה את הקשר שלה יובל שדה, שידוע בחיבתו לפיפ"א ונחשב לשחקן בחסד. לפי החוקים של חברת EA, גם ארגוני eSports ישראלים הורשו לשלוח מתמודדים: NOM המקומיים שלחו את שגיא טסלר, בוגר האקדמיה של NOM שינסה להפתיע, ואת נסים עיסאת שכבר התחרה כבר בטורנירים של EA כמו אליפות אירופה ואליפות העולם לזוגות.

ליגת הפיפא הישראלית. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
המתמודדים בליגת הפיפא הישראלית/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully