וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הקרוב: תור גיימינג תיפתח חנות נינטנדו באילת

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 18:27

תור גיימינג, הנציגה הרשמית של נינטנדו בישראל תיפתח סניף חדש בדרום הארץ - השני בתוך שנתיים

נינטנדו ישראל. תור גיימינג,
חנות נינטנדו, סניף תל אביב בדיזינגוף סנטר/תור גיימינג

תור גיימינג, הנציגה הרשמית של חברת Nintendo בישראל, מודיעה כי חנות נוספת של מותג התוכן והמשחקים הבינלאומי האהוב תיפתח באילת במהלך קיץ 2022, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים. החנות תציע את מגוון המוצרים של החברה ותהווה חוויה ייחודית לכל המשפחה. מדובר בחנות הרביעית של נינטנדו ברחבי העולם, שניים מהם נמצאים בניו יורק וטוקיו, ואין ספק שמדובר בגאווה לאומית כשמדובר בחנות השנייה שנפתחת בארץ בתוך שלוש שנים בלבד.

נינטנדו ישראל. תור גיימינג,
חנות נינטנדו, סניף תל אביב בדיזינגוף סנטר/תור גיימינג

חברת Nintendo השיקה פעילות רשמית בישראל לפני כשלוש שנים והפכה מאז לפופולארית במיוחד בקרב הקהל הישראלי. משחקים כמו מריו, פוקימון, אנימל קרוסינג ועוד רבים נמצאים כיום על קונסולות הנינטנדו סוויץ'. בחנות בתל אביב, ניתן למצוא מאות מוצרים סביב עולמות התוכן של המותג, והיא אירחה מאז הקמתה למעלה מחצי מיליון מבקרים, זאת במסגרת עשרות רבות של מפגשי קהילה, אירועים ופעילויות שהתקיימו בחנות מיום הקמתה, יחד והודות לצוות שגרירי המותג הנמצאים בחנות לשירות וחוויה ייחודית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נינטנדו ישראל. תור גיימינג,
חנות נינטנדו, סניף תל אביב בדיזינגוף סנטר/תור גיימינג

"לאור ההצלחה הגדולה של Nintendo תל אביב, היה לנו ברור שאנו רוצים להרחיב את הפריסה הארצית ולגרום לעוד הרבה חיוכים אצל ילדים והורים" אומר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג. "אנו רואים בבית האוהדים בתל אביב חלק עיקרי מהצלחת המותג בישראל ומבניית הפופולאריות האדירה של עולמות התוכן של Nintendo בקרב הקהל הישראלי, כך שחנות נוספת באילת, אליה מגיעים בדרך כלל כדי לנפוש ולבלות, היא התפתחות טבעית ומתבקשת, שתעשיר את חווית הבילוי לכל המשפחה בעיר הדרומית" הוסיף.

רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג. אור גליקמן,
רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג/אור גליקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully