וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך המשחק של הארי פוטר יהיה ייחודי לשחקני ה-PS5?

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

25.5.2022 / 12:05

תרגישו את הקסם: גרסת הפלייסטיישן 5 של Hogwarts Legacy תשתמש ביכולות המיוחדות של שלט ה-DualSense - ה-Haptic Feedback וה-Adaptive Triggers

צפו בטריילר שמציג את Hogwarts Legacy לפלייסטיישן 5

Hogwarts Legacy/Playstation

עברו חודשיים מאז שנחשפנו לטריילר שמציג לנו את משחק האקשן-תפקידים החדש המתקיים ביקום של הארי פוטר - Hogwarts Legacy, וכעת אנחנו מקבלים טריילר חדש שמציג לנו איך חווית המשחק תהיה שונה עבור שחקני הפלייסטיישן 5. וכיצד המשחק ישתמש ביכולות המיוחדות שמעניק שלט ה-DualSense החדש: ה-Haptic Feedback וה-Adaptive Triggers. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

Hogwarts Legacy. Playstation, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, Playstation

יכולת ה-Adaptive Triggers תאפשר לשחקנים דיוק מירבי במהלך הקרבות במשחק בזמן שכל קסם ירגיש שונה מקודמו ויציג "רמות סחיטה" שונות לטריגרים של שלט ה-DualSense. גם יכולות ה-Haptic Feedback יכנסו לפעולה והשחקנים יוכלו לשים לב להבדלים מקסם לקסם, כשכל אחד יתבטא בצורה שונה. שחקנים שישתמשו בקסם הגנה יוכלו להרגיש זרמים מתפרצים, לדוגמא. אותה היכולת תאפשר לשחקנים גם להרגיש את הרוח כאשר הם רוכבים ועפים על חיות קסומות, או אלמנטים נוספים מעולם המשחק - אלמנט שיעמיק את החוויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
Hogwarts Legacy. Playstation, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, Playstation

שלט ה-DualSense יאפשר גם לחוויה להיות קצת יותר אישית והוא יזהה את הבית אליו ישתייכו השחקנים במהלך המסע שלהם ב-Hogwarts Legacy, ויהבהב בהתאם לצבעים המזוהים עם אותו בית - גריפינדור בצבעים אדום וזהב, סלית'רין בצבעי ירוק וכסף, הפלפאף בצבעי צהוב ושחור, ורייבנקלו בצבעי כחול וברונזה.

Hogwarts Legacy. Playstation, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, Playstation

התאריך המדוייק של המשחק עוד לא הוכרז, אבל Hogwarts Legacy ישוחרר במהלך תקופת החגים של 2022 (חודשי נובמבר-דצמבר) לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן וה-Series X\S, לנינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully