וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי פוקימון הקלאסיים מקבלים רימייק מעריצים שנראה מדהים

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 18:17

יוצר ברשת מדגים איך Red\Blue היו נראים אם הם היו מאמצים את האמנות המקורית של המנגה, והתוצאה פשוט יפייפיה

כל מי ששיחק בפוקימון Red\Blue יכול לזכור את אמנות המנגה היפייפיה של קן סוגימורי (המעצב הראשי של משחקי פוקימון בתחילת דרכם) שהתלוותה לעטיפות, למדריכים ולהוראות של המשחק. בזמן שהמעריצים קיבלו מצד נינטנדו את פוקימון Let's go Pikachu\Eevee בשנת 2018 והם נחשבו לרימייקים ש-Red\Blue הקלאסיים זכו לקבל, משתמש ברשת בשם pokeyugami מחליט להראות לנו מה היה קורה אם המשחקים הללו היו מאמצים את האמנות המקורית של סוגימורי, והתוצאה פשוט מדהימה.

Pokemon Red\Blue. Nintendo, אתר רשמי
אמנות המנגה המקורית מפוקימון Red\Blue של קן סויגמורי/אתר רשמי, Nintendo

הסרטון ששיחרר pokeyugami לרשת קצרצר ואורכו כ-17 שניות בלבד אבל התוצאה פשוט מרשימה. בסרטון אנחנו יכולים לראות את המאמן Red הולך ביער וירידיאן ופוגש פוקימונים כמו קאטרפי, ווידל וכמובן את הדמות הכי פופולארית של הסדרה - פיקאצ'ו. בהמשך הסרטון מוצג לנו גם מפגש עם תופס חרקים (Bug Catcher) שיהיה אחד מאותם אלפי מאמני פוקימונים (ומעיקים) שיקראו עלינו תיגר במהלך שיטוט ביער או המסע שלנו.

רימייק המעריצים של Red\Blue

הסרטון מציג לנו גם מערכת UI שמאוד מזכירה את זו של Pokemon Legends: Arceus ששוחרר רק בינואר האחרון, ומשאיר המון מקום לדמיון איך משחק שלם בסגנון יכול היה להראות. גם אם אתם אוהבים את הגרפיקה שלכם כמה שיותר ריאליסטית, אי אפשר להתעלם מהיופי ש-pokeyugami מציג עם גרפיקה שמרגישה כאילו היא נצבעה בצבעי מים ומלאת סטייל וחיים שלא בהכרח רואים גם במשחקים שכן מחליטים לאמץ את ה"גישה המצויירת".

Pokemon. pokeyugami, צילום מסך
Pokemon/צילום מסך, pokeyugami

למקרה שאתם תוהים - לא. לא מדובר בדמו שחיק ואין כל אינדיקציה שמעידה על כך שמדובר במשחק מלא שישוחרר בעתיד הקרוב, ונראה ש-pokeyugami בעיקר רצה להשוויץ בקונספט, ויש על מה. נראה שגם הרשת התלהבה והפוסט שלו זכה לעשרות שיתופים ומאות אלפי לייקים ובעיקר השאיר למעריצים רצון לקבל מנינטנדו פרוייקט דומה רשמי.

Pokemon Red\Blue Fan Remake. pokeyugami, צילום מסך
Pokemon Red\Blue Fan Remake/צילום מסך, pokeyugami

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully