וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבעי הגמר המותחים של ה-PGL MAJOR בקאונטר סטרייק

יואב סוכן

עודכן לאחרונה: 21.5.2022 / 15:33

האירוע הגדול מתקיים השנה באנטוורפן: מי המנצחים? מי המפסידים? ואיפה הישראלי שלנו בכל העסק הזה? סיכום היום הראשון של הטורניר היוקרתי

PGL Major Antwerp 2022. PGL, אתר רשמי
PGL Major Antwerp 2022/אתר רשמי, PGL

היום (יום שבת ה-21.5) יתחילו חצאי הגמר של ה-Major של קאונטר סטרייק, אירוע שקורה פעמיים בשנה וחותם למעשה את העונה התחרותית במשחק. הפעם - האירוע מתקיים באיצטדיון ה-SportPaleis שבאנטוורפן בלגיה.

באופן חסר תקדים האיצטדיון, על 40 אלף המושבים שלו סולד אאוט לחלוטין, וכבר בשידורים המקדימים האירוע שבר שיאי צפיה חדשים לקאונטר סטרייק.

אז לטובת כל מי שעוקב, וגם מי שמצטרף עכשיו, אנחנו נמצאים כאן בשטח לסכם לכם את כל מה שקורה. הקבוצות שהעפילו לשלבי הפלייאוף הם - Faze Clan, NIP, Team Spirit, FURIA, ENCE, COPPENHAGEN FLAMES, Heroic, NA'VI.

שלב רבעי הגמר התחיל ביום חמישי האחרון, ולא הכל הלך חלק: מעט קרטועים טכניים של ההפקה, נדמה היה שהיום הראשון הוא יום החזרות הראשון. אבל המשחקים שמחכים לנו ברבעיי הגמר? בהחלט יש למה לחכות בסבלנות.

PGL Major Antwerp 2022. PGL, אתר רשמי
PGL Major Antwerp 2022/אתר רשמי, PGL

המשחק הפותח בין FAZE ל-NIP

NIP שנחשב לארגון שוודי עם היסטוריה מפוארת במשחק, שלאחרונה מנסה לחזור לעצמו עם קבוצת קאונטר סטרייק חדשה וחזקה. בשנה האחרונה הם הביאו רכש חזק במיוחד - DEV1CE, הסטאר הדני מקבוצת ASTRALIS אך באופן מסתורי הוא בקושי שיחק בהרכב מאז שנרכש, ונעלם מהעין הציבורית.

את מקומו ממלא כרגע Brollan, רכש טרי שוודי מקבוצת FNATIC. למרות החילופים התכופים, NIP סיימו את שלבי הבתים בצורה משכנעת ומהווים איום רציני על כל קבוצה בתחרות.

FAZE הוא ארגון אמריקאי ענק המתפרס על מספר רחב של משחקים, ותחתיו פועלים גם סטרימרים מוכרים, מותגי אופנה. בדירקטוריון שלהם יושב סנופ דוג, והם מנפיקים עכשיו לפי שווי של מיליארד דולר. מה עוד אפשר לבקש?

FAZE מפעילים בקאונטר סטרייק קבוצה אירופאית בהנהגתו של Karrigan, מהקפטנים הוותיקים והאינטליגנטיים ביותר במשחק. בתחרויות האחרונות הולך ל-FAZE מעולה, עם ניצחון ב Intel Extreme Masters - Katowice. וגם לקחו את אליפות ה-ESL PRO LEAGUE. כל זה בארבעה חודשים האחרונים. FAZE נראים כרגע בשיא היכולת ובהחלט מדובר באחת הפייבוריטיות לזכייה בתחרות

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
PGL Major Antwerp 2022 NIP. PGL, אתר רשמי
NIP/אתר רשמי, PGL

המפה הראשונה - NUKE. תוצאה: 16-10 לטובת FAZE

המפה הראשונה היא בחירה של FAZE, למרות זאת NIP התחילו חזק עם חמישה סיבובים מנצחים שהובילו אותם ל-5-0. רק בסיבוב השישי FAZE הצליחו לפרוץ את הטקטיקות שלהם ולקחת סיבוב בחצי BUY. ומשם לצמצם את הפער ל6-4 לטובת NIP.

NUKE היא מפה בה לצד המגן - הCounter Terrorist - יש יתרון ומצופה מהם להוביל. FAZE הצליחו לשים כמות משכנעת של נקודות על הלוח לפני שעברו לצד העדיף במפה. בסיבוב האחרון לפני המחצית, Twistzz הבטיח נקודה אחרונה בקלאצ' 1-על-2, והמחצית נגמרה 9-6 ל-NIP.

במחצית השנייה FAZE פתחו מבערים והראו לכולם שוב למה הם הקבוצה המדורגת מקום ראשון בעולם כרגע. הם שיחקו את הצד המגן בשלמות ולא נתנו ל-NIP לזוז אפילו מילימטר. בכל המחצית NIP לקחו נקודה אחת בלבד והמשחק הסתיים 16-10 לטובת FAZE.

המפה השנייה - OVERPASS, תוצאה 16-13 לטובת NIP (בחירה של NIP)

המפה השנייה התחילה עם ניצחון ל-FAZE ב-pistol round. אך NIP כמו במשחק הקודם התחילו חזק ופתחו יתרון של 5-2. FAZE התחילו להתעורר בסיבובים המאוחרים של המחצית, ועם ה-loss bonus שמצטבר הצליחו לטפס חזרה ולסגור את המחצית 8-7 לטובת NIP.

במחצית השניייה היה משחק צמוד ביותר, הקבוצות מצאו את עצמם בניקוד של 10-10. כמה קלאצ'ים מעולים של ropz ו-Twistzz איפשרו ל-FAZE לפתוח הובלה קלה אבל לבסוף המשחק נגמר 16-13 לטובת NIP.

המפה המכריעה - INFERNO: תוצאה 16-8 לטובת FAZE

המפה השלישית התחילה כמו כל מפה ביתרון ל-NIP שעלו ל3-0. אבל הפעם FAZE כבר באו מחוממים וישר החזירו להם עם שלושה ראונדים משל עצמם ל3-3. בעקבות כמה קלאצ'ים והריגות מעולות של es3tag ו-Broky. קבוצת NIP מצאה את עצמה בהובלה משמעותית של 8-3. אבל איכשהו, FAZE שוב פעם העלו הילוך והבטיחו את כל הסיבובים הנותרים במחצית כדי לסיים אותה 8-7 ל-NIP.

לאחר חילופי הצדדים FAZE שעטו קדימה עם משחק הגנתי מושלם, כמו במפה הראשונה ולקחו את כל תשע הנקודות החסרות להם כדי לסגור את סדרת המשחקים. וניטרלו לחלוטין את כל המהלכים של NIP כדי לעלות לחצי הגמר ולשלוח את NIP הביתה.

PGL Major Antwerp 2022 FAZE. PGL, אתר רשמי
PGL Major Antwerp 2022 FAZE/אתר רשמי, PGL

רבע הגמר השני - FURIA נגד TEAM SPIRIT

רבע הגמר השני ראה שתי קבוצות מקצוות שונים בעולם: Team Spirit - מרוסיה. הקבוצה הורשתה להשתתף לאחר שהוכח שבעלי הקבוצה לא תחת סנקציות ואף התבטאו נגד הממשלה הרוסית. אחת משתי הקבוצות שנחשבות אנדרדוגים כאן ב-MAJOR. אף על פי שהמועדון עצמו זכה גם ב-International, עם קבוצת הDOTA 2 שפועלת במקביל, מדובר בארגון יחסית קטן.

מולם היו את FURIA - המועדון הברזילאי המוביל כרגע, ובכללי ממדינה שהצמיחה כמה מהקבוצות הטובות בעולם לאורך השנים. FURIA העפילו לשלבי הפלייאוף גם במייג'ור הקודם ומחפשים להביא גביע הביתה.

מפה ראשונה - Vertigo: תוצאה 16-12 לטובת SPIRIT (בחירה של SPIRIT)

קבוצת SPIRIT אמנם נחשבים לאנדרדוגים אבל באו חמים לתחרות. הם סיימו את השלב הקודם בתחרות ללא הפסד אחד, אך יש שטוענים שהם קיבלו הגרלה קלה. מול הקהל החי של אנטוורפ, ולראשונה בקריירה שלהם מול קהל, אי אפשר להכחיש ש-SPIRIT באו לכאן כדי לקחת את כל הקופה. המחצית הראשונה התחילה חד צדדית עם התקפה של SPIRIT שהביאה אותם ליתרון של 7-3. אך לאחר האדרנלין הראשוני, נראה שהברזילאים הצליחו להתחיל ליזום וצמצמו בסיבוב ה-15 ל8-7 לסוף המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בניצחון בPistol Round לברזילאים, אבל הפסד בסיבוב השני לקנייה Forced של SPIRIT (הימור מסוכן. טקטיקה בה הם קונים את הנשקים הטובים ביותר שיכולים להרשות לעצמם עם תקציב נמוך. הפסד בסיבוב כזה גורר סיבובים ללא כסף לנשקים).

משם, נראה שהופעל הנשק הסודי של SPIRIT, השחקן s1ren שבנה כאן את השם שלו ואת העתיד שלו כשחקן עולמי מוביל עם רמת משחק מטורפת בצד המגן, והוביל אותם לניצחון 16-12.

מפה שנייה - Ancient: תוצאה 16-8 (בחירה של SPIRIT)

המפה השנייה גם היא התחילה בהילוך גבוה עם degster מקבוצת SPIRIT שמוצא שלוש הריגות בסיבוב האקדחים הראשון. לאחר סיבוב חיסכון מ-FURIA, נדמה היה שהם מצליחים להחזיק את ההגנה מול spirit ולאט לאט השלימו את הפער בנקודות. לקראת סוף המחצית הניקוד היה 6-4. לאחר כמה סיבובים מאוד מוצלחים בהם magixx חילץ הריגות משום מקום ספיריט עלו ליתרון וסגרו את המחצית 8-7. במחצית השנייה אין הרבה להרחיב, מדובר במאסטר קלאס במפה, ספיריט איבדו רק סיבוב אחד בדרך לניצחון 16-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully