וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולר צ'מפיונס: משחק תחרותי חדש וחינמי שיגיע בשבוע הבא

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 16:38

חברת יוביסופט מכריזה על תאריך השיחרור של כותר הרולר בליידס-כדורסל שלה וחושפת גיימפליי ואת מצבי המשחק השונים. כל הפרטים

צפו בטריילר הגיימפליי של Roller Champions

Roller Chmapions/Ubisoft

חברת יוביסופט מכריזה סוף סוף על תאריך ההשקה של משחק הספורט-מבוסס-הקבוצות החדש שלה - רולר צ'מפיונס (Roller Champions), שיגיע אלינו בשבוע הבא ב-25 במאי. המשחק יהיה חינמי עבור המחשב האישי, הפלייסטיישן 4 ו-5, האקס בוקס וואן ו-Series X\S, ואתם מוזמנים לצפות בטריילר ההכרזה בנגן המצורף בראש הידיעה ולהתרשם בעצמכם>>>

Roller Chmapions. Ubisoft, אתר רשמי
Roller Chmapions/אתר רשמי, Ubisoft

במבט ראשון נראה שיוביסופט שאבה לא מעט השראה מתוך המשחק רוקט ליג, אך לאחר שנתעמק בפרטים הקטנים של הגיימפליי נוכל לשים לב שבמקום כדורגל-מכוניות אנו נקבל שילוב של רולר בליידס עם הוקי, נגיעות של מירוץ אופניים בוולודרום וסוג-של-כדורסל\קווידיץ' מהארי פוטר - תחליטו אתם.

השחקנים יצתוותו לשתי קבוצות של שלושה-כנגד-שלושה שחקנים ויתחרו בסיבובים מהירים ומלאי אקשן ואנדרנלין על השליטה בכדור, ויצטרכו להשלים סיבוב בזירה שלם לפני שיוכלו לקלוע לסל ולזכות בנקודה עבור הקבוצה שלהם, אך ברגע שישלימו שני סיבובים הם יוכלו להרוויח שלוש נקודות - מה שמוסיף לאלמנט האסטרטגי והתחרותי של רולר צ'מפיונס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Roller Chmapions. Ubisoft, אתר רשמי
Roller Chmapions/אתר רשמי, Ubisoft

השחקנים יוכלו לתקוף ולהדוף את היריבים שלהם או להעביר את הכדור ולשלב מספר קומבואים במקביל - הכל על מנת לשמר את השליטה במגרש, ובניגוד למשחק כמו רוקט ליג לא נראה שנדרש מאיתנו "לרמות" את חוקי הפיזיקה ולנווט את הדמות באוויר ביחד עם הכדור.

כמו כל משחק בעל מודל חינמי גם רולר צ'מפיונס יכיל חנות בעלת מטבע דיגיטלי שהשחקנים יוכלו לרכוש אייטמים שונים שיעזרו להם לעצב ולהתאים את הדמות שלהם לטעמם. רולר צ'מפיונס הוכרז לראשונה במהלך כנס E3 2019 והיה אמור להשתחרר כבר בתחילת השנה, אך בפברואר האחרון יוביסופט הודיעה על הדחייה של המשחק על מנת לשפר ולשפץ את החוויה.

Roller Chmapions. Ubisoft, אתר רשמי
Roller Chmapions/אתר רשמי, Ubisoft

בין אם אתם מחובבי יוביסופט או לא, לפי הטריילר נראה שהמהלך השתלם לה והיא יצרה משחק תחרותי קז'ואלי שמצליח לעמוד בזכות עצמו ולא להפוך לעוד כפיל שמנסה להתחרות ברוקט ליג. אז האם החוויה המלאה באמת תעמוד בציפיות? את זה אנחנו נגלה בשבוע הבא ב-25 במאי, כשרולר צ'מפיונס ישוחרר בחינם למחשב האישי (בפלטפורמה של יוביסופט), לפלייסטיישן 4\5, ולאקס בוקס וואן וה-Series X\S.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully