וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט Fall Guys הופך לחינמי ומגיע גם לאקס בוקס ונינטנדו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 10:38

העדכון הקרוב יאפשר לשחקני כל הקונסולות לשחק יחד ויביא שינויים גדולים למשחק הבאטל רויאל

Fall Guys Free For All

Fall Guys Free For All/Mediatonic, Fall Guys

משחק הפלטפורמה-באטל רויאל Fall Guys: Ultimate Knockout שוחרר לפני כשנתיים והפך מהר מאוד ללהיט היסטרי, אך לצערם של שחקנים רבים הוא זמין אך ורק לקונסולת הפלייסטיישן 4 ולמחשב האישי. עד עכשיו.

חברת Mediatonic מודיעה באופן חגיגי שהחל מה-21 ביוני, Fall Guys יהפוך למשחק חינמי שיהיה זמין לראשונה גם על קונסולות האקס בוקס (וואן, Series X\S), הפלייסטיישן 5, הנינטנדו סוויץ' ו-Epic Games במחשב האישי, ויכלול גם אפשרות קרוס פליי (Cross-platform play) שתאפשר לשחקני כל הפלטפורמות לשחק אחד כנגד השני.

Fall Guys. Mediatonic, Fall Guys, אתר רשמי
Fall Guys/אתר רשמי, Mediatonic, Fall Guys

הודעה חשובה לשחקני המחשב

חשוב לציין שהחל מה-21 ביוני לא יתאפשר לשחקנים להוריד את Fall Guys בפלטפורמת סטים והוא יהיה זמין במחשב האישי אך ורק דרך ה-Epic Games Store, ושחקנים שכבר קיים להם עותק יועברו אל הפלטפורמה של Epic על מנת להמשיך ולקבל עדכונים.

Fall Guys. Mediatonic, Fall Guys, אתר רשמי
Fall Guys/אתר רשמי, Mediatonic, Fall Guys

העדכון החדש יאפשר לשחקנים גם לקשר ולאחד את החשבונות שלהם ממספר פלטפורמות שונות (Cross-Progression) על מנת שיוכלו לשמור את ההישגים שלהם במספר קונסולות במקביל. שחקנים שכבר קיים להם עותק של המשחק יזכו ב-Legacy Pack שכוללת מספר אייטמים קוסמטיים חינמיים ו-Battle Pass לעונה הראשונה.

Fall Guys. Mediatonic, Fall Guys, אתר רשמי
Fall Guys/אתר רשמי, Mediatonic, Fall Guys

השקה מחודשת ותוכן חדש

בדומה למשחקים חינמיים אחרים המודל החדש יביא איתו עונות חדשות שישוחררו כל מספר חודשים ויסתמך על רכישות של אייטמים באמצעות Show-Bucks, המטבע הדיגיטלי של המשחק. העונה הראשונה בהשקה המחודשת של Fall Guys תוסיף מספר סקינים ואביזרים קוסמטיים ביחד עם שלבים וזירות חדשות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully