וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים למגרש: הליגה הישראלית לפיפ"א יוצאת לדרך

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 15:53

הליגה למועדונים בליגת העל בה הזוכים יעפילו ל-Global Series הרשמי של EA תשודר בערוץ הגיימינג בשיתוף פעולה רשמי של ענקית המשחקים והעמותה לגיימינג תחרותי

הליגה הישראלית לפיפ"א 22. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה
הליגה הישראלית לפיפ"א 22/מערכת וואלה, ערוץ הגיימינג

ערוץ הגיימינג נבחר על ידי העמותה לגיימינג תחרותי בישראל להפיק ולהפעיל את ליגת ה-Global Series של פיפ"א, לראשונה בישראל, באופן בלעדי עם שידורים חיים בעברית ותשודר החודש בערוץ הגיימינג בתאריך ה-25 במאי.

ליגת ה-Series Global היא הליגה התחרותית הרשמית של EA ,המפתחת של המשחק, ובה משתתפים השחקנים והמועדונים הטובים בעולם על פרסים בגובה מאות אלפי שקלים בשנה. במסגרת שיתוף הפעולה, ליגת הפיפ"א הישראלית החדשה שתוקם תהיה השותפה של ה-Series Global והמנצח שלה יעפיל ישירות לפלייאוף של הליגה העולמית.

FIFA 22 Global Series. EA, אתר רשמי
FIFA 22 Global Series/אתר רשמי, EA

לראשונה בתולדות הענף, תפעל בישראל ליגה מקצועית בפיפ"א המוכרת ע"י מפיצת המשחק. מהלך זה נשא פרי לאחר מאמצים רבים של העמותה לגיימינג תחרותי אל מול חברת EA ומוסדות רלוונטיים בארץ ובחו"ל כדי לצרף את ישראל לרשימת המדינות המשתתפות בליגה העולמית. הליגה מיועדת עבור המועדונים הישראליים בליגת העל כאשר כל אחד שיבחר יוכל לשלוח שחקן eSports שייצג אותה. את האירוע ישדרו שלומי בן עטר (המרתף ביוטיוב) וגל ברטוב שגם מנחים את תכנית הפיפ"א השבועית ווקאאוט, המתעסקת בעיקר במצב האולטימייט טים של המשחק ומשודרת בערוץ הגיימינג.

ערוץ הגיימינג שם לעצמו מטרה ליצור מסלול מסודר בו הכישרונות הגדולים בגיימינג הישראלי יכולים להעפיל ולהשתתף בתחרויות הגדולות בעולם, ובזכות השותפות עם הערוץ הליגה תועבר בשידור ישיר ומקצועי בטלוויזיה ובמקום של כבוד לצד שידורי ליגות מרחבי העולם. שיתוף הפעולה הזה מתווסף לשותפויות רבות של ערוץ הגיימינג עם הליגות הגדולות בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
FIFA 22 Global Series. EA, אתר רשמי
FIFA 22 Global Series/אתר רשמי, EA

יואב סוכן, מנהל ערוץ הגיימינג אמר: "פיפ"א הוא המשחק הפופולארי בישראל, עם למעלה ממיליון שחקנים פעילים, קבוצות ושחקנים מקצועיים כחול לבן שמשחקים ברמה הגבוהה ביותר. יש הרבה פוטנציאל בישראל ואני מצפה לראות הרבה כוכבים חדשים פורצים דרך ומתגלים בליגה הישראלית. אנו מודים לעמותה לגיימינג תחרותי על העבודה בהבאת הליגה לארץ ובחירתה בערוץ הגיימינג כשותף המרכזי לאירוח התחרות".

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי: "לאחר מספר שנים של עבודה מול חברת EA והמוסדות הרלוונטיים בישראל ובעולם, אנו שמחים על ההכרזה של העונה הראשונה לליגת ה-FIFA הרשמית בישראל, המצטרפת לאליפות ישראל כתחרות שותפה לאירועים הבינלאומיים. אני רוצה להודות לשותפים בערוץ הגיימינג על שיתוף הפעולה שמאפשר את הפקת הליגה בסטנדרט הגבוה לו התרגלנו. כולנו מצפים לראות מי יהיו האלופים בליגה אשר יעפילו דרכה וייצגו אותנו בליגה הבינלאומית הרשמית".

ווקאאוט ערוץ הגיימינג. ערוץ הגיימינג, אתר רשמי
מתוך "ווקאאוט" המשודרת בערוץ הגיימינג (66 ב-HOT, בקרוב בפלטפורמות נוספות, ובדיגיטל כאן באתר וואלה)/אתר רשמי, ערוץ הגיימינג

על ערוץ הגיימינג

ערוץ הגיימינג (66 ב-HOT, בקרוב בפלטפורמות נוספות ובמדור הדיגיטל ממש כאן באתר וואלה!) מקבוצת צ'רלטון הושק בחודש יולי השנה והוא ערוץ הטלוויזיה הליניארי הראשון שמיועד לתוכן מעולמות הגיימינג והספורט האלקטרוני בישראל. הערוץ משדר מגוון רחב של תוכן הכולל אירועי ספורט אלקטרוני חיים, תכניות אולפן בהנחיית יוצרי תוכן מובילים לצד תכניות מגזין, שעשועונים ופורמטים אחרים מעולם הגיימינג.

על העמותה לגיימינג תחרותי

העמותה לגיימינג תחרותי היא הגוף הישראלי המוביל את ענף הגיימינג תחרותי ("ספורט אלקטרוני") במדינת ישראל. הפעילות כוללת קידום תחרויות בישראל, רישום שחקנים מקצועיים וקידומם לתחרויות בחו"ל, ניהול וייזום פרויקטים קהילתיים בתחום הגיימינג, ייצוג ישראל במוסדות הבינלאומיים של הענף, אירוח אירועים עולמיים וניהול קשרים מול גופי הספורט והממשלה הרלוונטיים בארץ.

זוהי אינה הפעם הראשונה שתחרויות בינלאומיות מגיעות לישראל דרך העמותה לגיימינג תחרותי, ורק בנובמבר 2021 קיימה העמותה לגיימינג תחרותי בשיתוף עם תנועת מכבי העולמית את אליפות העולם למדינות בישראל. האליפות ששודרה בישראל בערוץ הגיימינג, הגיעה ליותר מחצי מיליארד חשיפות בעולם, כך על פי הדיווח מטעם הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully