וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתניעים: עונת האביב של אליפות העולם ברוקט ליג יוצאת לדרך

יואב סוכן, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 16:58

מדריך צפייה: השחקנים הטובים בעולם חוזרים למגרש לעונה נוספת. איפה משודר? מתי צופים? ומי הקבוצות המבטיחות? כל הפרטים

Rocket League Championship Series. Rocket League, אתר רשמי
אליפות האביב של רוקט ליג יוצאת לדרך/אתר רשמי, Rocket League

יש לא מעט שחקנים שיצהירו ויאמרו שרוקט ליג הוא המשחק התחרותי המושלם: משחק בקצב גבוה, אקשן בלתי פוסק, משחק של 100% יכולת וחוסן מנטלי, וכמובן - המשחק המובן ביותר לצופים חדשים ללא כל ניסיון מוקדם בגיימינג או ב-Esports.

למי שלא מכיר: מה זה בעצם רוקט ליג?

רוקט ליג פרץ לחיינו בסערה בשנת 2016 כמשחק מוביל ומשוחק במיוחד מהרגע הראשון ששוחרר, הרבה מזה בזכות היותו חינמי במקור למנויי PS PLUS שהעניק לו בוסט מרשים במספר השחקנים הפעילים כבר בהשקה. המשחק מציג סוג של כדורגל פשוט, שמשוחק ע"י מכוניות עם מנוע רקטי. מכאן השם - רוקט ליג. בלי כדורי חוץ, בלי פאולים, בלי נבדל ובלי חילופים. המטרה היא לשים את הכדור בשער בכל אמצעי ודרך. נוסחה פשוטה, ממכרת ועם תקרת יכולות מרשימה ביותר. כלומר שהוא נגיש לשחקנים חדשים, אבל עדיין דורש סקיל ומתגמל שחקנים מנוסים שמשקיעים את השעות.

סדרת האליפות של רוקט ליג (באנגלית: Rocket League Championship Series, או בקצרה: RLCS) היא סדרת טורנירי ספורט אלקטרוני של משחק הכדורגל-מכוניות שהפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות ונחשבת לליגה הרשמית המופקת מדי שנה על ידי Psyonix, מפתחת המשחק. עכשיו לאחר פגרה של שנתיים - הליגה העולמית חזרה לתחרויות הענק עם אלפי אוהדים בקהל ופרס היסטורי של 6 מיליון דולר בפרסים לסבב השנתי!

Rocket League. Rocket League, אתר רשמי
Rocket League/אתר רשמי, Rocket League

איך הליגה של Rocket League בנויה?

הליגה בכל שנה מחולקת לשלוש עונות, ועונת אלופות עולמית. כל עונה מתחילה בתחרויות אזוריות מהם בהתאם לגודל האזור מעפילות הקבוצות המובילות בטבלה. בסוף כל עונה מתקיים אירוע פלייאוף בינלאומי, באצטדיון מול קהל חי, שנקרא ה-MAJOR. באותו אירוע הקבוצות הטובות מכל אזור נלחמות על מיקום כמה שיותר גבוה - לטובת פרסים של 300,000$ לעונה ודירוג עולמי.

בתום שלוש עונות - סתיו חורף ואביב, הקבוצות בעלות הדירוג העולמי הגבוה ביותר מעפילות לעונת האלופות. שם הם ילחמו על התואר אלופת העולם ופרס נוסף בסך 2 מיליון דולר. אם אי פעם חשבתם לנסוע לאירוע ESPORTS, זו ההזדמנות שלכם. אירוע הגמר של עונת האביב יתקיים בין ה-29 ליוני ל-3 ביולי בלונדון.

האיזורים המשתתפים הם: צפון אמריקה, אירופה, מזרח תיכון וצפון אפריקה, דרום אמריקה, אסיה-פסיפי צפון, אסיה-פסיפי דרום.

Rocket League Championship Series. Rocket League, אתר רשמי
Rocket League Championship Series/אתר רשמי, Rocket League

אז איפה צופים ומהם ימי השידורים?

לכן כשהייתה לנו את ההזדמנות להיות שותפי השידור הרשמיים של הליגה העולמית - הRLCS, קפצנו על ההזדמנות לשדר לכם את הליגה בעברית, שישודרו בערוץ הגיימינג, 66 ב-HOT. אולפן שידורים ישירים בעברית לתחרויות ה-ESPORTS הגדולות ביותר, אצלכם בטלוויזיה.

יום ראשון ה-8.5
החל מהשעה 18:00: גמר הטורניר הראשון האירופאי לעונה: ה-Dacia Spring Cup.

יום שבת ה-21.5
החל מהשעה 18:00 רבעי וחצאי גמר הטורניר השני האירופאי לעונה: ה-Tour de Rocket League.

יום ראשון ה-22.5
החל מהשעה 18:00: גמר הטורניר השני האירופאי לעונה: Tour de Rocket League.

יום שבת ה-11.6
החל מהשעה 18:00: רבעי וחצאי גמר הטורניר השלישי האירופאי לעונה: ה-Super 16.

יום ראשון ה-12.6
החל מהשעה 18:00: גמר הטורניר השלישי האירופאי לעונה: ה-Super 16.

כמו כן ישודרו בערוץ שידורים חוזרים מהטורנירים המקבילים האמריקאים באנגלית.

בין התאריכים ה-29.6 ל-3.7 ישודר בערוץ הגיימינג MAJOR האביב בשבוע שידורים מיוחד בעברית מלאה - בו ישתתפו הקבוצות שהעפילו מהטורנירים האירופאיים, יחד עם יתר האזורים מול קהל חי באצטדיון ה-COPPERBOX בלונדון. טרם נקבעו שעות סופיות לאירוע, ואנו נעדכן בהמשך.

Rocket League Spring Major. Rocket League, אתר רשמי
Rocket League Spring Major/אתר רשמי, Rocket League

חדשים לליגה? אלו הקבוצות ששווה לשים לב אליהן בתחרות

Team Queso (או בשמם החדש - Moist Esports)

השלישיה המופלאה שכמעט הביסה את G2 בגמר MAJOR החורף, שוחררו בעת כתיבת שורות אלו לפני 24 שעות בלבד מהחוזה במועדון Queso ונרכשו ע"י Moist Esports, מועדון ספורט אלקטרוני קטן יחסית שלראשונה מחתים קבוצה מחוץ לז'אנר משחקי המכות. הקבוצה משחק באירופה. בדרך לגמר האירוע קווזו שלחו הביתה בכל שלב את הקבוצות הטובות בעולם הביתה, מ-NRG, עד FURIA (הדרום אמריקאים המובילים) SpaceStation ואפילו את FAZE. הם אפילו נתנו מול G2 קרב גמר שייזכר לשנים רבות כאחד הצמודים שראינו.

Dignitas

מארגוני הספורט האלקטרוני הותיקים בעולם. הקבוצה האירופאית הזאת מורכבת מאולסטארים - ScrubKilla שנחשב לשחקן הכי טוב בעולם במצב המשחק אונליין של 1-על-1 מאז יציאת המשחק. Joreuz וApparentlyJack נחשבים גם הם באופן אינדיבידואלי לשחקנים מהטובים בעולם בכל עונה. למרות תוצאות לא מדהימות בעונת החורף, יש להם פוטנציאל בעונת האביב לקחת את כל הדרך אל הגמר.

G2

מועדון ה-ESPORTS הגרמני המוכר. מהמובילים בעולם, מחזיקים בקבוצות גם בקאונטר סטרייק, ליג אוף לג'נדס ועוד. קבוצת הרוקט ליג דווקא פועלת בצפון אמריקה: המנצחים של עונת החורף. קבוצה עם סגנון משחק ייחודי ואגרסיבי, המשתמשים באופן מדויק במכניקת ה-Demolition במשחק על מנת לייצר הזדמנויות לשערים. Atomic Chicago ו-JKNAPS משחקים בצורה פנומנלית ויש שיגידו טלפתית. בהחלט הקבוצה המובילה בעולם כרגע.

FAZE

אחד מארגוני הספורט האלקטרוני הגדולים הותיקים והמוכרים בעולם, עם טייטלים בכמעט כל משחק שקיים. לאחרונה גם הכריזו על הנפקה מתוכננת (מגישים תשקיף בימים אלו) בשווי מטורף של מיליארד דולר. בין היושבים בדירקטוריון החברה אפשר למצוא את סנופ דוג וסלבריטאים אחרים. בעונת החורף FAZE הגיעו כל הדרך לשלבי הגמר של הפלייאוף, אך נפלו בשלבי חצי הגמר. בכל זאת, מדובר בקבוצה סולידית ביותר שנמצאת בקליבר הגבוה ביותר, ויכולה גם לקחת גביע. הקבוצה משחק בצפון אמריקה.

The General NRG

הקבוצה בעלת הכי הרבה זכיות ותארים מאז יציאת המשחק. השלישיה החזקה של JSTN, אולי השחקן המכני הטוב במשחק. GarretG הקפטן וסקווישימאפין המגן (ויוצר התוכן המוביל) ניצחו כבר כמה וכמה אליפויות עולמיות, ולא עושים סימנים של להאט. בעונה רעה (כמו עונת החורף) הם סיימו מקום חמישי בעולם. הקבוצה משחקת בצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully