וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בפיפ"א: שחקני הפלייסטיישן והאקס בוקס יכולים לשחק ביחד

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 15:44

חברת EA משחררת עדכון קרוס פליי שיאפשר לשחקני הקונסולות המתחרות לשחק אחד כנגד השני. שחקני המחשב לצערנו נשארו בחוץ

לאחר שנים של בקשות ודרישות מצד שחקני פיפ"א, חברת EA מכריזה באופן רשמי כי היא סוף סוף מאפשרת קרוס פליי (Cross-Play) בין קונסולות הדור החדש - הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S כך שלראשונה בסדרה שחקני הקונסולות יוכלו לשחק יחדיו. האפשרות זמינה גם עבור פלטפורמת הענן של גוגל שפחות רלוונטית בישראל, ה-Stadia, ולצערנו הרב שחקני המחשב ודור הקונסולות הקודם (הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן) לא נכללים ונשארים מחוץ למגרש.

איך זה יעבוד?

מ-EA נמסר שבתור התחלה אפשרות הקרוס פליי תהיה זמינה בפיפ"א 22 אך ורק במשחקי ידידות או ב-Seasons Divisions אונליין, והיא בוחנת את השטח ומריצה בדיקות לפני שתעדכן את שאר מצבי המשחק (כמו האולטימייט טים) על מנת לא ליצור בעיות חדשות שעשויות לצוץ עם הפיצ'ר החדש: "אנחנו רוצים לאפשר לשחקנים שלנו לשחק עם כמה שיותר חברים בכל הקונסולות, אבל הגבלנו את הבדיקה לשני המצבים הללו בשביל להפחית את הסיכויים שייווצרו בעיות חדשות במשחק. אנחנו בטוחים שהמשוב שנקבל משני מצבי המשחק הללו יסייעו לנו ויעזרו לנו ליישם את תאימות הקרוס פליי בכותרים עתידיים". כך שנראה ש-EA מכוונת להשיק את האפשרות במלואה עם שאר מצבי המשחק כבר בשנה הבאה עם פיפ"א 23.

שחקנים יוכלו להפעיל או להשבית את האופציה דרך החלונית במסך הראשי. לאחר שתפעילו את האפשרות כל מה שתצטרכו לעשות כדי לשחק מול חברים בעלי קונסולה מתחרה הוא לחפש ולהוסיף אותם לרשימת החברים של הפלטפורמה של EA (לא ה-PSN או ה-XBOX LIVE) לפי שם משתמש ולהזמין אותם למשחק ממש כמו שהייתם פועלים במצב רגיל. גם ב-Seasons Divisions דבר אינו אמור להשתנות ובמידה והפעלתם את האפשרות המשחק כבר ימצא עבורכם יריב פנוי. בין אם מדובר בשחקן פלייסטיישן או אקס בוקס - את זה תשאירו לשרתים להחליט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
FIFA 22 Cross-Play. EA, אתר רשמי
FIFA 22 Cross-Play/אתר רשמי, EA

שחקנים שלא יהיו מעוניינים לשחק מול קונסולות מתחרות יוכלו להשבית את האפשרות גם בעמוד האפשרויות של ה-Matchmaking. השחקנים יקבלו גם אינדיקציה מול איזה קונסולה הם משחקים (ממש כמו במשחקים אחרים ברשת כמו קול אוף דיוטי), ומ-EA נמסר כי לא נעשו שינויים נוספים והקרוס פליי איננו אמור להשפיע כלל על המשחקיות של פיפ"א 22.

FIFA 22 Cross-Play. EA, אתר רשמי
FIFA 22 Cross-Play/אתר רשמי, EA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully