וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2K Games מפתחת משחק מתחרה משלה לרוקט ליג

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 13:23

Gravity Goal יהיה משחק חינמי ובמקום רכבים יציג אופנועים עתידניים בהשראת TRON

דיווח חדש שצץ ברשת חושף בפנינו שחברת 2K Games (שאחראית על סדרת NBA 2K, ביושוק, בורדרלנדס, מאפיה ועוד רבים) עובדת בימים אלה על כותר חדש בשם "Gravity Goal", שישאב השראה רבה ממשחק הכדורגל-מכוניות הפופולארי רוקט ליג, ובמקום רכבים יציב את השחקנים באופנועים עתידניים בסגנון הסרט TRON.

הדיווח מגיע מתוך האתר Exputer שעליו חתום טום הנדרסן, (מדליף קבוע בתעשייה הנחשב לאמין) שמציין שהמשחק יאפשר לשחקנים לשחק בסיבובים של 1-על-1, 2-נגד-2 או 3-נגד-3, ומטרת המשחק תהיה כמובן להבקיע שערים ולצבור נקודות. אלמנט אחד שהופך את Gravity Goal לשונה מרוקט ליג יהיה "דיסקים" שיוכלו להאט ולהמם את הקבוצה היריבה, ולגרום לנזק.

לפי הנדרסן, עיצוב המשחק כולו ישמור על ויזואליות עתידנית וצבעונית, החל מהאופנועים המושפעים מ-TRON, עיצוב השלבים והזירות השונות, בנוסף לכל האייטמים והתוספות שהשחקנים יוכלו לרכוש. המשחק יהיה חינמי והוא רק אחד מתוך 26 משחקים חינמיים ש-2K Games ו-Take-Two מתכננות לשחרר עד סוף שנת 2024. הוא צפוי לצאת למחשב האישי, וקונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S, וככל הנראה יוכרז במהלך החודשים הקרובים.

לא מפתיע שחברות נוספות ינסו לרכב על ההצלחה של משחק כמו רוקט ליג, שמצליח בקרב שחקנים קז'ואליים והארדקור כאחד, ואפילו שחקני Esports שמתחזקים ליגה מרשימה ופופולארית כמו ה-RLCS (ומשודרת בקריינות בעברית בערוץ הגיימינג, 66 ב-HOT). אפילו חברת יוביסופט דיווחה כי היא עובדת על הגרסה שלה בשם Roller Champions, שנדחה לאחרונה לחודשי האביב המאוחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully