וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטא של Overwatch 2 בפתח: איך משתתפים?

יואב סוכן, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 17:01

כל הפרטים שידועים לנו על המשחק המצופה כאן בפנים. וגם: איך משיגים גישה לבטא הסגורה

Overwatch 2. blizzard, אתר רשמי
Overwatch 2/אתר רשמי, blizzard

הבטא הסגורה של משחק היריות מבוסס-דמויות המצופה Overwatch 2 תתחיל היום. מדובר במשחק החדש והעדכון המשמעותי ביותר ששחקני Overwatch חיכו לו בשנים האחרונות. לצד כל הצרות שבליזארד חוותה, מרבית מאמצי הפיתוח נותבו למשחק החדש ולא לעדכונים עונתיים ל-Overwatch שנשאר עבש וללא חידושים כבר כמה שנים.

מצבי משחק חדשים

עכשיו, כשש שנים לאחר צאת המשחק הראשון בסדרה יוכלו גיימרים בכל העולם לשים את הידיים שלהם על המשחק השני בסדרה. הבטא תספק במצבי המשחק התחרותיים המוכרים, בהם קבוצות של שחקנים מתמודדות אחת נגד השנייה במגוון מפות ומצבי משחק: Control Points, Push the Cart, Capture the flag ועוד. היא תספק גם מצב משחק חדש בשם Push.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
Overwatch 2 Beta. blizzard, אתר רשמי
Overwatch 2 Beta/אתר רשמי, blizzard

עדכונים לגיימפליי ולדמויות, בנוסף לתוכן חדש

המצב התחרותי של המשחק משתנה כדי להצטרף לסטנדרט של 5 על 5 כמו ברוב המשחקים התחרותיים הקבוצתיים בימינו, לעומת 6 על 6 במשחק הראשון. בנוסף לדמות חדשה שתצטרף במשחק החדש - Sojourn, חלק מהדמויות מהמשחק הקודם כמו Orisa, Doomfist, Bastion, Sombra יעברו עדכונים והתאמות למשחקיות החדשה. Overwatch 2 יכלול גם חידושים לכל המפות המוכרות מהמשחק הראשון לצד ארבע מפות חדשות: Circuit Royal, Midtown, Toronto, Rome.

Sojourn Overwatch 2. blizzard, אתר רשמי
Sojourn - הדמות החדשה שתצטרף ב-Overwatch 2/אתר רשמי, blizzard

השחקנים לא חסכו בביקורת

לאחר ההכרזה הראשונית של המשחק באירוע Blizzcon 209 על ידי ג'ף קפלן, במאי המשחק, היו קולות שטענו שמדובר בחבילת הרחבה מנופחת שמשווקת במחיר מלא וכמשחק נוסף בסדרה. במצבים התחרותיים הקלאסיים יהיה אפילו אפשר לשחק נגד שחקנים של Overwatch הראשון, שגם הוא יקבל עדכון לדמויות ומפות כדי לאפשר זאת - מה שבפועל הופך את Overwatch 2 לחבילת עדכון גרפי בלבד.

עם זאת, חשוב לציין ש-Overwatch 2 מציג לראשונה מצבי משחק של PVE (שחקנים נגד הסביבה, Player vs Environment) ויכללו שלבי קו-אופ מאתגרים ועלילתיים שעשויים להיות שווים את המחיר. מבליזארד טרם נמסרו פרטים מלאים שמבהירים את הנושא, אך אנחנו כמובן נעדכן עם סוף הבטא ויציאת המשחק המלא

אז איך משיגים גישה לבטא?

חלק משחקני משחקי בליזארד הוותיקים יקבלו אוטומטית במייל הזמנות. אבל למי שנשאר בלי יש דרך מאוד פשוטה ומובטחת לקבל גישה לבטא. עקבו אחר ההוראות:

1. פותחים משתמש ב-http://twitch.tv
2. בהגדרות המשתמש משייכים את המשתמש למשתמש ה-Battle.net שלכם
3. צופים לפחות ארבע שעות באחד הסטרימרים הבאים שישדרו רק את Overwatch 2 בתאריך ה-27 לחודש (יום רביעי, מחר) בין השעות 20:00 בערב ל-04:00 בבוקר, שעון ישראל. רשימת הסטרימרים לפניכם:
https://www.twitch.tv/A_Seagull
https://www.twitch.tv/fextralife
https://www.twitch.tv/iddqd
https://www.twitch.tv/Kephrii
https://www.twitch.tv/lululuvely
https://www.twitch.tv/playoverwatch
https://www.twitch.tv/xqcow

ועוד רבים וטובים, וזהו. מקבלים Drop בטוויץ' שמכיל גישה לבטא, וכנראה גם במייל. זהו. אתם בפנים. נאחל לכם בהצלחה וברכת GLHF, ונתראה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully