וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של באטלפילד 2042 עשוי להחזיר לשחקנים את התקווה

ליאל לצרס, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 19:57

תיקון מאסיבי ליותר מ-400 באגים והשינויים שהשחקנים דרשו כבר מיום ההשקה. האם זה הצ'אנס האחרון של EA להציל את המשחק?

המשחק Battlefield 2042 שיצא רק לפני כמה חודשים באוקטובר 2021 חווה בחודשים האחרונים מאז ההשקה שלו ירידת שחקנים משמעותית, ומכמות של כ-100,000 שחקנים הוא ירד ל-3000 שחקנים פעילים בחודש מרץ בלבד. הירידה המשמעותית הזאת נגרמה עקב הבעיות הרבות שהיו במשחק כבר בהשקה שגרמו למשחק לא מאוזן בנשקים, דמויות, כלי רכב, וכלל באגים רבים, בעיות כלליות עם הגדרות המשחק שגרמו לירידות ועליות חדות של FPS.

לאחר חודשים רבים שלא נוצר שינוי או ניסיון לשינוי הבעיות הרבות במשחק, רוב שחקניו נטשו אותו. אך עדכון 4.0 החדש ששיחררה EA השבוע מביא למשחק את האיזון שלו ואולי גם נותן לשחקנים סיבה לחזור.

Battlefield 2042. EA, Dice, אתר רשמי
באטלפילד 2042 חווה ירידת שחקנים חדה ומטורפת בחודשים האחרונים: מ-100,000 שחקנים ל-3,000 בלבד/אתר רשמי, EA, Dice

אלו השינויים העיקריים שאמורים לעניין

העדכון שמשנה בעצם את רוב הבאגים והבעיות שהיו במשחק, מוסיף גם דברים חדשים: כמו Voice chat (צ'אט קבוצתי) שיהיה זמין באופן פרטי (עבור הקבוצה המצומצמת של השחקנים - אלו שהתחילו אתכם את המשחק) או באופן הקבוצה שנבחרה (רביעיית השחקנים שהוקצו כקבוצה ביחד).

בנוסף לכך, בעיות גדולות כמו ה־Scoreboard (לוח התוצאות) שגרם להמון שחקנים לתסכול רב, נפתרו. השחקנים התלוננו כבר בהשקה של המשחק על Scorboared בעייתי וביקשו לעדכן אותו עד שיהיה מוכן, ובמרץ האחרון הם קיבלו את העדכון המיוחד. העדכון החדש מהשבוע מעדכן אותו פעם נוספת והוא מקבל תכנה חדשה שתשמר אותו מעודכן על מנת לתת לשחקנים חוויה יותר מרועננת של הלוח.

Battlefield 2042. EA, Dice, אתר רשמי
Voice Chat התווסף למשחק/אתר רשמי, EA, Dice

גם חווית הנשקים של המשחק שקיבלה המון תלונות עקב החלפת החלקים לנשק (Weapon Attachments) שמרגישה לא מספקת ובעייתית, ולא נתנה לשחקנים להרגיש את ההשפעות של חלקים מסוימים על הנשק. כעת לפי EA, בעדכון החדש "חווית הנשק הולכת להיות שונה עם כל החלפה, ובאמת להראות את החשיבות של נשקים עם חלקים מסוימים ואת ההשפעות על הנשק בהחלפת חלק".

בגלל ששלושת משחקי הבאטל פילד הקודמים עוקפים את Battlefield 2042 בכמות השחקנים, EA מנסה לעשות מאמצים רבים להחזיר את השחקנים למשחק. נמסר בנוסף לכך שבוצע שינוי בהשגת ה-XP שדרוש להשגת נשקים על מנת ששחקנים יוכלו להשיג את ציוד במהירות גבוהה יותר, על מנת שיוכלו להנות מחווית משחק מספקת ואיכותית יותר.

EA גם הוסיפה לכך שעדכון נוסף הולך לצאת בסוף מאי שימשיך להסיר באגים ולשנות את המשחק לטובה על מנת שהשחקנים יוכלו לחזור למשחק טוב יותר מהמשחק שהכירו. השאלה הגדולה היא - האם לא מאוחר מידי לכך והאם הקהל יקבל את האמון בחזרה ב-Dice ו-EA?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully