וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו: קינג קונג וגודזילה מגיעים לקול אוף דיוטי Warzone

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 13:27

העונה השלישית של משחק הבאטל רויאל תפגיש בין מפלצות הענק

במהלך השבועות האחרונים החלה להסתובב הידיעה ונחשפו מספר רמזים לגבי אירוע גדול בקול אוף דיוטי ואתמול בערב קיבלנו את התשובה: גוזדילה וקינג קונג מגיעים לעונה השלישית של Warzone באירוע "מבצע מונארך" (Operation Monarch) שיפגיש בין מפלצות הענק.

העונה השלישית של קול אוף דיוטי Pacific - Warzone, תגיע בשבוע הבא ב-27 באפריל, ו-Operation Monarch ישוחרר שבועיים לאחר מכן, ב-11 במאי. צפו בטיזר-טריילר בנגן המצורף>>>

צפו בטריילר של Call of Duty: Warzone - Operation Monarch

Operation Monarch Call of Duty: Warzone/activision

עוד לא ברור כיצד בדיוק גודזילה וקינג קונג ישתלבו לתוך המשחקיות של משחק הבאטל רויאל אבל אנחנו יכולים להניח שבמהלך הסיבוב שתי המפלצות ילחמו אחת בשנייה בזירה והסכנה תגדל ככל הקרב תצטמצם ותקרב את השחקנים אל הקרב הגדול. משם ככל הנראה השחקנים יצטרכו להזהר שיצורי הענק לא ידרכו עליהם ולהמנע מהתקפות, כמו קרני לייזר של גודזילה או סלעים שקינג קונג יזרוק ברחבי הזירה. פרטים מלאים יחשפו בהמשך.

קול אוף דיוטי Warzone מרענן לא מעט את העניינים עם תוכן ועונות חדשות כל כמה חודשים, ואפילו סיפק מספר דמויות מוכרות מעולם הקולנוע כמו ג'ון מקליין (ברוס ויליס, מת לחיות) ורמבו, אך כעת מדובר באירוע מאסיבי שישנה לחלוטין את האופן בו סיבובים מתקיימים, את המשחקיות, והדרך שבה השחקנים ייגשו אל המשחק.

נראה שקול אוף דיוטי Warzone הולך בדרכם של משחקי באטל רויאל אחרים כמו פורטנייט או PUBG ומתחיל לקיים יותר ויותר שיתופי פעולה עם מותגים מוכרים. לא מין הנמנע להסיק שאקטיוויז'ן תכוון בעתיד את להפוך את Warzone למשחק מטאוורס שיבצע יותר ויותר אירועים ופעילויות חברתיות בתוך המשחק, ממש כמו שפורטנייט מקיים הופעות ושיתופי פעולה עם אמנים ומותגים מוכרים.

Operation Monarch Call of Duty: Warzone. Activision, אתר רשמי
Operation Monarch Call of Duty: Warzone/אתר רשמי, Activision

לפני מספר חודשים דווח כי באקטיוויז'ן מתכננים לשחרר את Warzone 2 עד שנת 2023 והוא יפותח עבור דור הקונסולות החדש בלבד, ובחודש שעבר אקטיוויז'ן הצהירה שהיא עובדת על גרסת המובייל של Warzone והיא מחפשת אחר מפתחים לפרוייקט.

עוד דווח כי באקטיוויז'ן שוקלים להפסיק לשחרר משחק קול אוף דיוטי חדש במשך כל שנה לאחר ש-Vanguard ספג ירידה חדה במכירות השנה, וכי הכותר הבא של הסדרה יהיה משחק המשך ל-Modern Warfare 2. כל הדיווחים הללו מגיעים אלינו ממש שבוע לאחר שחברת מיקרוסופט החלה במגעים לרכישת חברת אקטיוויז'ן-בליזארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully