וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמגוצ'י במציאות רבודה: המשחק הבא של מפתחת פוקימון GO

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.4.2022 / 13:21

המשחק החדש של Niantic יציג חיות מחמד וירטואליות וקסומות שהשחקנים יגדלו, ישחקו ויבצעו אינטראקציות בעולם האמיתי

כולם זוכרים איך משחק המובייל פוקימון GO תפס את העולם בסערה בשנת 2016 וכבר ביום ההשקה הרחובות כבר היו מוצפים בשחקנים שחיפשו ותפסו פוקימונים בשטח. כעת Niantic' החברה שפיתחה את המשחק מראה לנו שהיא לוקחת צעד אחד קדימה את הקונספט ומציגה לנו כותר חדש: תכירו את פרידוט (Peridot).

פרידוט יהיה משחק מובייל סימולציה במציאות רבודה (Augmented reality) שיציג חיות מחמד קסומות ווירטואליות שנראות כאילו נלקחו ישירות מסדרת אנימה או עולם פנטזיה. תפקידם של השחקנים יהיה לגדל את אותם יצורים מינקות ועד לבגרות - ממש כמו משחק הטמגוצ'י המפורסם או אתר Neopats של חברת ניקולודאון משנות ה-90, רק שהפעם הדמות תופיע במלוא הדרה על מסך הסמארטפון.

צפו בטריילר של Peridot

Peridot/Niantic

שחקנים יוכלו לשחק, ללטף, להאכיל ואפילו ללמד את הפרידוט שלהם טריקים, ויצטרכו לצאת איתו לטיולים קבועים ברחבי השכונה או בטבע - מה שיפתח אייטמים וחפצים שיעזרו לגדל את היצור הדיגיטלי ולהשאיר אותו שמח ומאושר, או אפילו יוכלו להצטלם עם הפרידוט שלהם וליצור זכרונות מתוקים.

לאחר שהפרידוט יגיע לשלב הבגרות, שחקנים יוכלו לשחרר את החיה לנקודת ציון במפה (לפי מיקום GPS) ולבצע אינטרקציות עם חיות של שחקנים אחרים, ממש כמו תחנות ה-PokéStops בפוקימון Go. באיזורים הללו יוכלו השחקנים גם להפגיש ולזווג בין החיות הוירטואליות שלהם לבין חיות של שחקנים אחרים, וכך נוכל לגלות שילובים חדשים של יצורים קסומים.

Niantic. Niantic, אתר רשמי
Niantic/אתר רשמי, Niantic
Niantic. Niantic, אתר רשמי
Niantic/אתר רשמי, Niantic

מצד Niantic נמסר כי קיימים אין ספור שילובים של פרידוטים שונים ושחקנים יוכלו למצוא לא רק עיצובים שמזכירים כלבים או חתולים או חיות נוספות מהמציאות, אלא גם דרקונים ויצורים דמיוניים. החיות הדיגיטליות יהיו חכמות וידרשו מהשחקנים ללכת לבקר מקומות מסויימים שיזהו בקרבת מקומם, כמו ללכת לגינה הקרובה או להליכה זריזה.

הפרידוטים יזהו גם עצמים בעולם האמיתי ויבצעו אינטרקציות שונות עם הסביבה: יתחבאו מאחורי עץ כשתצאו להליכה בפארק או יחפרו בחול כשתהיו בים - הכל על מנת להעניק את חווית המשחק האימרסיבית ביותר.

נכון לעכשיו המשחק עדיין נמצא בשלבי בפיתוח וישוחרר בהשקה מצומצמת למספר מדינות במהלך החודש הקרוב, כשההשקה המלאה תתקיים במהלך החודשים הקרובים. שחקנים יכולים להרשם לאתר המשחק ולקבל מייל שיידע על ההשקה המלאה. Peridot יהיה זמין על מכשירי האנדרואיד וה-iOS.

Niantic. Niantic, אתר רשמי
Niantic/אתר רשמי, Niantic
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully