וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: אלו המשחקים החינמיים לחודש אפריל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 10:35

התגנבות בימי הביניים, הרימייק של בובספוג מכנסמרובע ומשחק בניית קלפים בסגנון Roguelike

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת בבלוג הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי שירות PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-5.4, ועד יום שני, ה-2.5.

ps plus april. סוני, אתר רשמי
ps plus april/אתר רשמי, סוני

Hood: Outlaws & Legends - פלייסטיישן 4 ו-5

משחק אקשן-הרפתקאות והתגנבות ברשת שיציב את השחקנים בקבוצות של כנופיות. השחקנים יבחרו בין דמויות שונות כאשר לכל אחת יכולות שונות ויתרונות וחסרונות בזירה, וידרוש מהם לבזוז כפרים וטירות בתקופת ימי הביניים. תוכלו לשחק עם חברים כנגד המחשב (PVE) או כנגד קבוצה של יריבים (PVE) שמתחרים ביניהם על שליטה במפה ומי משיג יותר זהב ונקודות.

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated - פלייסטיישן 4

הרימייק למשחק הפלטפורמה הפופולארי של בובספוג מכנסמרובע יציב את את השחקנים בדמותם של פטריק, סנדי וכמובן בובספוג עצמו ויוכלו להעזר ביכולות השונות של כל אחת מהדמויות על מנת להלחם בפלנקטון, שמנסה להשתלט על ביקיני בוטום. השחקן תומך גם באפשרות Co-Op לשני שחקנים, בין אם מדובר בחבר שיושב לידכם, או במשחק ברשת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Slay the Spire - פלייסטיישן 4

משחק בניית חבילת קלפים בסגנון Roguelike. השחקנים יצטרכו להאבק במפלצות ויצורים באמצעות קלפים, וכל אוייב שיביסו יזכה אותם בקלף חדש שיעזור להם לעצב את החבילה לסגנון המשחק האישי שלהם ככל שיתקדמו. על השחקנים למצוא את שילובי הקלפים הנכונים שיעניקו להם יתרונות משמעותיים במהלך הקרבות ויפתחו עבורם טקטיקות חדשות וקטלניות.

שחקנים שעדיין לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש מרץ: Ark: Survival Evolved, Ghostrunner, Team Sonic Racing ומצב המולטיפלייר של Ghost of Tsushima: Legends, יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-4.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully