וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו דוחה את משחק ההמשך לזלדה Breath of The Wild

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 17:48

בחברה זקוקים לעוד זמן פיתוח ודוחים את ההשקה לתקופת האביב 2023

Zelda Breath of the Wild sequel. נינטנדו, אתר רשמי
Zelda Breath of the Wild sequel/אתר רשמי, נינטנדו

לכל השחקנים שציפו לקבל את משחק ההמשך של Zelda: Breath of The Wild השנה יש לנו חדשות מאכזבות: נינטנדו משחררת הצהרה רשמית ומודיעה על דחייה של המשחק לתקופת האביב של 2023.

בסרטון ששוחרר לרשתות החברתיות של נינטנדו הופיע מפיק המשחק, אייג'י אאונומה, שהסביר כי בחברה החליטו להאריך את זמן הפיתוח של המשחק ולשנות את מועד ההשקה לשנה הבאה, באביב 2023.

למרות שעד היום לא קיבלנו תאריך השקה רשמי ומדוייק למשחק, עד עכשיו נינטנדו דאגה להרגיע את המעריצים וציינה יותר מפעם אחת כי הפיתוח מתקדם כיאות וישוחרר לקראת סוף 2022 ללא דחיות, ולצערנו זה לא המצב.

מצד אייג'י אאונומה נמסר כי הצוות עובד באדיקות על פיתוח המשחק והם מבקשים את סבלנותם של השחקנים ומתנצלים על העיכוב. למרות שכל דחייה יכולה לאכזב את השחקנים הלהוטים, בסופו של הדבר יאפשר למפתחים ללטש ולשפץ את המשחק ולהבטיח כי ישוחרר במיטבו. בימינו לא חסרות חברות שמשחררות משחקים "חצי אפויים" וסומכות על עדכונים שיתקנו את התקלות רק לאחר ההשקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
The Legends of Zelda: Tears of The Kingdom. Nintendo, אתר רשמי
The Legends of Zelda: Tears of The Kingdom/אתר רשמי, Nintendo

המשחק Zelda: Breath of The Wild נחשב לאחד מהכותרים הבלעדיים של נינטנדו וזכה לביקורות משבחות מצד המבקרים והשחקנים כאחד, ועבור רבים נחשב למשחק שבשבילו שווה לרכוש קונסולה - ממש כמו המשחקים הבלעדיים של סוני.

משחק ההמשך (שלא קיבל עדיין שם רשמי מעבר ל"משחק ההמשך ל-Breath of The Wild) נחשף לראשונה בכנס E3 2019 והוא אחד מהכותרים המצופים והגדולים ביותר לקונסולת הנינטדו סוויץ' הניידת. הוא יציג את מפת העולם של המשחק המקורי בנוסף לאיזורים חדשים שאותם ניתן לחקור בשמיים ומעבר, בנוסף לאלמנטים חדשים של משחקיות.

Zelda Breath of the Wild sequel. נינטנדו, אתר רשמי
Zelda Breath of the Wild sequel/אתר רשמי, נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully