וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע החדש ב-Apex Legends משדרג את שחקני הקונסולות

מערכת ערוץ הגיימינג

29.3.2022 / 14:55

תמיכה ב-4K ו-60 פריימים לשנייה: הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S זוכים לעדכון הדור הבא. תמיכה בשלטי ה-DualSense תשוחרר בעתיד

Apex Legends Warriors Collection Event

Apex Legends Warriors Collection Event/EA, Respawn

דור הקונסולות החדש נמצא בשוק כבר מעל לשנה, ועדיין נשארו כמה משחקים כמו Apex Legends מהדורות הקודמים שעדיין לא זכו לקבל התאמות ועדכונים מתאימים, וזה יצר מצב שבו שחקני הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S שיחקו למעשה בגרסאות שהותאמו לדורות הקודמים - כמו משחקיות על 30 פריימים לשנייה.

כעת המצב משתנה כשמשחק הבאטל רויאל הפופולארי משיק היום (29.3) אירוע חדש בתוך המשחק בשם "The Warriors Collection", ואיתו יגיע גם העדכון שיאפשר לשחקנים להנות מיכולות הדור הבא בקונסולות החדשות ולהשתוות לשחקני המחשב.

אז מה עדכון הדור הבא כולל ואיך מעדכנים?

בתור התחלה השחקנים יוכלו ליהנות מרזולוציית משחק של 4K, תמיכה ב-HDR ומשחקיות שרצה על 60 פריימים לשנייה. קונסולות הפלייסטיישן 5 ואקס בוקס Series X כוללות גם רזולוציות גבוהות יותר לצללים במפה ו-Draw Distance משופר.

באתר של המשחק נמסר כי זה לא הסוף ובעתיד מתכננים עדכון שיתמוך במשחקיות של 120 פריימים לשנייה עם שיפורים נוספים לגרפיקה והאודיו במשחק. עוד מתוכנן עדכון עתידי שיאפשר לשחקני הפלייסטיישן 5 ליהנות גם מיכולות ה-Haptic Feedback וה-Addaptive Triggers של שלט ה-DualSense. נמתין בסבלנות.

בשביל לעדכן את המשחק שחקני הפלייסטיישן 5 יצטרכו לבצע זאת ידנית דרך אפשרות ה-Updated Next-Gen Version ולאחר סיום ההתקנה יצטרכו למחוק את גרסת המשחק לפלייסטיישן 4. גרסת האקס בוקס תתעדכן באופן אוטומטי ללא צורך בפעולות מצד השחקנים מכיוון והמשחק תומך בטכנולוגיית ה-Smart Delievery של מיקרוסופט, שמתאימה את המשחק לכל קונסולה והחומרה בהתאם באופן אוטומטי.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
Xbox Series X Playstation 5. אתר רשמי, מערכת וואלה
שחקני הקונסולות יוכלו להינות סוף סוף מיכולות הדור הבא על הקונסולות/מערכת וואלה, אתר רשמי

The Warriors Collection

האירוע החדש יחזיר מצב המשחק Control שהוצג בעונות הקודמות של Apex Legends למשך שבועיים והוא יציב את השחקנים בזירות של תשעה שחקנים כנגד תשעה אחרים, ומציג שינויים ואיזונים לאיזורים שונים במפה.

האירוע מציג גם מפה חדשה למצב ה-Arena, שמציב שלושה שחקנים כנגד שלושה שחקנים אחרים. כמו תמיד האירוע החדש מביא איתו כמו תמיד אייטמים וסקינים חדשים, והפעם השחקנים יוכלו לרכוש אביזרים קוסמטיים לזמן מוגבל.

Apex Legends Warriors Collection Event. EA, Respawn, אתר רשמי
Apex Legends Warriors Collection Event/אתר רשמי, EA, Respawn
Apex Legends Warriors Collection Event. EA, Respawn, אתר רשמי
Apex Legends Warriors Collection Event/אתר רשמי, EA, Respawn

לאחרונה דווח כי גרסת המובייל של Apex Legends קרובה מתמיד, ולמרות שכבר הושקה במספר מדינות מצומצם ברחבי העולם היא תושק באופן גלובאלי במהלך החודשים הקרובים.

בדומה למשחקי באטל רויאל אחרים שעשו את המעבר למובייל כמו PUBG או קול אוף דיוטי, גם Apex Legends מובייל לא צפוי להיות זהה למשחק במחשב ובקונסולות, ויציג איזונים מעט שונים, בין אם ביכולות של הדמויות, נשקים או מבנה המפה, כדי להתמודד עם השליטה האיטית יותר של מסכי מגע.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully