וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס בוקס והתאחדות הכדורגל הצרפתית מכריזים על שיתוף פעולה

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 10:12

xbox fff/XBOX

לשיתוף הפעולה הזה לא ציפינו: אקס בוקס יוצאת בהכרזה מפתיעה ומכריזה על שותפות עם התאחדות הכדורגל הצרפתית, שנחשבת לאחת הליגות הכדורגל הנחשבות באירופה, וזה אומר שמעכשיו גם ליגות הגברים והנשים יזכו לתמיכה מצד מיקרוסופט והקונסולה שלה.

כחלק מהשותפות החדשה באקס בוקס מתכוונים להקים ולשפץ מתקני אימונים שיעזרו לאמן ספורטאים ומועדונים נבחרים הנמצאים בתחילת דרכם, ויזכו להתאמן במתחמים חדישים הכוללים ציוד מתקדם ואפילו חדרי גיימינג המצוידים בקונסולות אקס בוקס וממותגות תחת מותג התאחדות הכדורגל הצרפתית.

אקס בוקס הכריזה גם על אירוע מיוחד שיתקיים ב-21 במאי במרכז האימונים קליירפונטיין שבצרפת, ויוגש על ידי המגיש והסטרימר הצרפתי דומינגו, והכדורגלנית קדידיאטו דיאני, שמשחקת בנבחרת צרפת ובקבוצת הנשים של פריס סן ז'רמן.

האירוע ישודר ברשתות החברתיות ובמהלכו יתקיים סיור וירטואלי שיציג את מתחם קליירפונטיין לצופים כמו גם משחק ידידות של קבוצות מעורבות בין כדורגלנים וכדורגלניות.

הצופים ילמדו גם על "ססיפוט" (Cécifoot) - גרסת כדורגל המותאמת ללקויי ראייה שפותחה במקור בצרפת, וכמו כן תתקיים סדנא שתלמד כיצד ניתן לשלב גיימינג כתחביב בנוסף לאורח חיים בריא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
xbox FFF. xbox, אתר רשמי
xbox FFF/אתר רשמי, xbox

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully