וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון G2 תובע חברת NFT בעבור 5.25 מיליון דולר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 14:02

ארגון הספורט האלקטרוני טוען כי חברת הקריפטו Bondly ניפחה ציפיות לאחר שהכסף לא הגיע: "הציגו תמונת שווא וחיכו בערמומיות על מנת לקצור רווחים"

ארגון הספורט האלקטרוני G2 Esport הגיש במהלך החודש האחרון תביעה בבית המשפט בלוס אנג'לס כנגד חברת הבלוקצ'יין Bondly. במהלך חודש יוני האחרון נכנסו השתיים להסכם בו Bondly התחייבה למכור NFT רשמיים של G2 ולשלם לה על זכויות השימוש בקניין הרוחני כשני מיליון דולר כל שנה, בנוסף למקדמה של 1.25 מיליון דולר ש-Bondly הייתה אמורה להרוויח דרך מכירות NFT.

בתביעה שהוגשה נטען מצד G2 כי Bondly הוליכו שולל את ההנהלה, סיפקו מידע כוזב, לא עמדו בזמנים ולא שילמו את הסכומים שסוכמו מראש ב-G2 החליטו לשלוח התראה לאחר שראו שההליכים נתקעו והכסף לא מגיע , ונציג של Bondly ענה בתגובה כי הם מעוניינים להקפיא את התהליכים והעסקה.

G2 Esport Bondly. G2 Esports, אתר רשמי
ימים יפים יותר: הקמפיין השיווקי של G2 ו-Bondly/אתר רשמי, G2 Esports

בתגובה סירבו וטענו כי כבר הכרזה על שוחררה ביחד עם הקמפיין שיווקי המצהיר על השותפות של השתיים, ומצד Bondly נטען כי ארגון ה-Esport לא עושה מאמצים על מנת להגיע לפתרון בנושא. בכתב התביעה נכתב כי Bondly היו מודעים לכך שלא יעמדו ביעדים ויצליחו לגייס את הכספים כבר בשלב חתימת החוזה.

"נציגי Bondly ידעו כבר בשלבי חתימת החוזה שהם מציגים תמונת שווא, או שהציגו חזון בפזיזות יתר ללא ביסוס. הם ידעו שהם לא יוכלו לספק את המבוקש בחוזה, וחיכו בערמומיות עד ש-G2 תכריז על השותפות על מנת שתוכל לקצור את הרווחים על חשבון מיליוני המעריצים של המותג".

כתב התביעה מציין כי ב-G2 מעוניינים בפיצוי על סך 5.25 מיליון דולר מצד Bondly על הנזקים הכספיים שנגרמו לה. נכון לכתיבת שורות אלו כל הלינקים המקשרים לרכישות ה-NFT של Bondly הושבתו, למרות שעדיין ניתן למצוא את הפוסטים הקשורים לקמפיין ברשתות החברתיות של G2 כמו טוויטר או פייסבוק.

דווקא ציוץ של קרלוס ocelote רודריגז, מנכ"ל ומייסד G2, שטען בעד NFT וכי השותפות עם Bondly היא העתיד הוסרה מהרשת לאחר שהפרשה נחפשה באתרים השונים.

באתר של Bondly החברה מתוארת בתור "חברה הנמצאת בחזית טכנולוגיית ה-NFT המקרבת בין ויוצרים למעריצים. אנו מבצעים כל צעד בתהליך ומביאים תוכן דיגיטלי אותנטי משובח בשוק המוזיקה, הבידור, הגיימינג עם מגוון מוצרים ושירותים שנועדו לתמוך בכל מערך הבלוקצ'יין".

G2 הכריזו בינואר האחרון כי הם נכנסים לשותפות עם חברת NFT נוספת בשם Solana, ונראה שהתופעה רק ממשיכה לתפוס תאוצה בתעשיית הגיימינג. לא מעט ארגוני Esports כמו Ninjas in Pyjamas, 100 Thieves ו-FaZe Clan כבר הכריזו שהם נכנסים לעסקי הקריפטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully