וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של סוני גורם לתקלות בהתחברות לאונליין

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:01

שחקני PS PLUS בפלייסטיישן 5 מדווחים על קשיים בהתחברות לשרתים לאחר שהתקינו את העדכון האחרון

במהלך היום שיחררה סוני עדכון למערכת ההפעלה של הפלייסטיישן 5 שכלל לא מעט שינויים והתאמות כמו אפשרויות נגישות שונות וצ'אט קבוצתי, ולמרות שמדובר בכמה שינויים מבורכים שהקהילה ציפתה לקבל, לא מעט שחקנים מדווחים ברשת על תקלות שונות.

מספר שחקנים מפרסמים בטוויטר פוסטים המראים כי לאחר שהתקינו את העדכון האחרון, קונסולת הפלייסטיישן איננה מזהה את מנוי ה-PS PLUS שלהם והם חווים תקלות בהתחברות וזיהוי בשרתים של סוני.

מי שהבחינו ראשונים בתקלה היו שחקני Elden Ring שנתקלו בהודעת השגיאה במהלך היום, אך סברו כי מדובר בתקלה שנובעת מעדכון למשחק ששוחרר לאחרונה, ולא מתוך מערכת ההפעלה עצמה. אליהם הצטרפו במהלך היום גם שחקני GTA, קול אוף דיוטי, ואפילו Gran Turismo 7 - המשחק הבלעדי של סוני. מספר שחקנים אף דיווחו על קשיים בהתחברות ל-PSN.

מסוני טרם נמסרה תגובה רשמית בנושא, אך המצב נכון לעכשיו הוא ששחקנים אינם יכולים להתחבר עם מנוי ה-PS PLUS שלהם לשחק ברשת. אנו ממליצים להזהיר לפני שמתקינים את עדכון המערכת החדש, ולחכות להודעה רשמית או לעדכון נוסף מצד סוני בנושא.

Elden Ring. screenrant, אתר רשמי
שחקני Elden Ring היו הראשונים להבחין בתקלה/אתר רשמי, screenrant

לא מדובר בתקלה הראשונה בשרתים של סוני. רק החודש החברה שיחררה את Gran Turismo 7, משחק הדורש חיבור קבוע לרשת, אך שרתי המשחק הושבתו לכמעט יומיים שלמים - מה שלא איפשר לשחקנים שרכשו את הכותר לשחק, ורק תרם עוד שמן לדיון האין סופי של "האם משחקים באמת צריכים חיבור קבוע לרשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully