וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות החורף של רוקט ליג מעלה הילוך

מתן לוי

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 16:01

מתחממים לקראת שלבי המייג'ור ווינטר: איפה משודר, ואחר אילו קבוצות שווה לעקוב? כל הפרטים

Rocket League RLCS/psyonix

סדרת האליפות של רוקט ליג (באנגלית: Rocket League Championship Series, ר"ת RLCS) היא סדרת טורנירי ספורט אלקטרוני של משחק הכדורגל-מכוניות שהפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות ונחשבת לליגה הרשמית המופקת מדי שנה על ידי Psyonix, מפתחת המשחק.

היא מורכבת משלושה פיצולי שלבי העפלה עונתיים המתקיימים באירועי אונליין מקוונים בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אוקיאניה, המזרח התיכון וצפון אפריקה, אסיה ואפריקה שמדרום לסהרה, כאשר קבוצות צוברות נקודות לטובת ההעפלה לאירוע הגמר העולמי והאירוע הראשי הבא של הפיצול הזה.

קבוצות שמעפילות לאירוע ראשי יכולות לצבור נקודות נוספות לטובת אירוע הגמר העולמי על סמך מיקומן באירוע הראשי. בהשוואה לכל השלבים המקדימים, אירועי הגמר העולמי והראשיים הם טורנירים פיזיים מרשמימים ונוצצים הנערכים בערים שונות ברחבי העולם, עם שווי פרסים שעוד בשנת 2018 הגיע לשיא של מיליון דולר, והשנה השיא הזה הולך להשבר פעם נוספת עם סכום של כשישה מיליון דולר.

Rocket League RLCS. psyonix, אתר רשמי
Rocket League RLCS/אתר רשמי, psyonix

החל ממחר ה-RLCS נכנס לשלבי המייג'ור ווינטר (Major Winter) שמתחילים היום (יום רביעי, ה-23.3) ויתקיימו עד יום ראשון (ה-27.3), ואת השידורים שלה בליווי קריינות ופרשנות בעברית מלאה תוכלו לצפות בערוץ הגיימינג (66 ב-HOT) או בקישור המצורף כאן לערוץ היוטיוב שלנו>>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בשידור אליפות ה-RLCS

לוח משחקים RLCS. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
לוח השידורים שלנו להיום (23.3)>>>/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

חדשים לליגה? אלו הקבוצות ששווה לשים לב אליהן בתחרות

37 נקודות - Endpoint

במייג'ור הסתיו האחרון, Endpoint הבריטית הייתה אחת משתי הקבוצות שהצליחה להביס את The General NRG האמריקאית, ביחד עם BDS (אליהם נגיע בהמשך, אל דאגה), השתיים מצאו את עצמן בשלבים הסופיים. לצערם של Endpoint, הקרב הסתיים ב-2:3 צמוד לטובת BDS, אך עם ההישגים המרשימים של הקבוצה בשנים האחרונות אין שום ספק שהם שייכים לליגה ומועמדים רציניים לזכות השנה בפרס הגדול.

39 נקודות - FaZe Clan

ל-FaZe הייתה ריצת סתיו מייג'ור מרשימה בה הם היו הקבוצה היחידה שהצליחה לגבור על BDS. הם גם ניצחו את Endpoint בפלייאוף, לפני שהובסו לבסוף על ידי NRG. עם הרזומה הזה, יש מעט קבוצות בעולם שהוכיחו את עצמן כעליונות בעונה.

40 נקודות - Dignitas

כמו FaZe, קבוצת Dignitas נחשבת לאחת מהקבוצות הטובות בעולם, והעובדה שהיא קבוצה מאזור אירופאי מעניקה להם יתרון. אחרי הכל אירופה מאוד חזקה ברוקט ליג. במייג'ור הסתיו האחרון Dignitas נראו מוכנים לריצת אליפות אחרי שהם שלטו בכל המשחקים, ולא הפסידו מפה אחת בשלב השוויצרי. כשהגיע ההפסד, הוא היה קורע לב: 3:4 לקבוצה האירופית SMPR Esports ברבע הגמר היה מה שסיים בפתאומיות את הריצה המדהימה שלהם.

45 נקודות - NRG

NRG הייתה הקבוצה הטובה ביותר באזור צפון אמריקה לאורך כל העונה, אך נפלה מגדולתה במייג'ור הסתיו האחרון כשהפסידה לEndpoint ו-BDS. הם המועדון המובהק השני בטובו ביותר לקראת המייג'ור. הם אמנם מעדו מעט בשלב השוויצרי של מייג'ור הסתיו, אבל לאחר שהאבק שקע, NRG היו שוב בגמר במייג'ור, והיו רחוקים ניצחון אחד מהכתרה לנבחרת הטובה בעולם.

48 נקודות - Team BDS

BDS השוויצרית זכתה במייג'ור הסתיו האחרון, ולמרות הם משחקים באזור הקשה ביותר הם עברו עונה יוצאת מן הכלל ואין ספק שמגיע להם להיות מספר 1 בדירוג הזה. קבוצות כמו Team Queso אולי הביאו תוצאות מרשימות יותר במייג'ור החורף הקודם, אבל BDS הוכיחו את עצמם באינטרנט ועל הבמה. עד שצוות אחר ינצח אותם ברשת LAN, הם הטובים בעולם.

הכותב הינו שחקן רוקט ליג מקצועי ומנהל הקהילה הישראלית, והכתבה נעשתה בשיתוף עימה. אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולעבור לאתר הקהילה>>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully