וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולת הבנייה בפורטנייט הוסרה בעדכון העונה החדשה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 16:44

משחק הבאטל רויאל מקבל את אחד השינויים המשמעותיים ביותר שלו עד היום, האם ב-Epic Games מתכננים להפוך את המצב לקבוע?

חברת Epic Games שיחררה השבוע את העונה השנייה של פרק 3 בפורטנייט ואיתה היא הכריזה גם על אחד השינויים הכי גדולים שנעשו עד היום למשחק הבאטל רויאל, והחל מהעדכון החדש מכניקת בניית המבנים שהפכה לכל כך מזוהה עם המשחק בוטלה לחלוטין.

מדובר באחת מהדרכים של השחקנים לתפוס גובה ולקבל פרספקטיבה על המפה, וגם להגן על עצמם מפני נזק במשחק, כעת נמסר מאפיק שמעכשיו השחקנים יאלצו לאמץ לעצמם טקטיקות חדשות המתבססות על חלק מהמכניקות שזכו לקבל שידרוג בעונה החדשה.

Fortnite. Epic Games, אתר רשמי
יכולת הבנייה במשחק שירתה את השחקנים בצורה טקטית/אתר רשמי, Epic Games

מה המכניקות החדשות כוללות?

למשחק התווסף מגן משני (Overshield) שמחדש את עצמו לאחר ספיגת נזק, והוא קו ההגנה הראשון של השחקנים לפני המגן והחיים הרגילים. לראשונה הדמות של השחקנים תוכל להאחז ולטפס על מבנים על מנת להגיע למקומות גבוהים יותר, וגם מד המהירות שודרג ויציג דרך מהירה יותר לרוץ ברחבי המפה.

השחקנים יוכלו לפרוץ כעת דלתות ולהפתיע יריבים בתוך מבנים באמצעות מכה לדלת באמצעות הכתף, או לפתוח אותן באמצעות מכניקת ההחלקת (Slide) שהוצגה עם תחילת הפרק השלישי של פורטנייט.

העדכון החדש יצר לא מעט בילבול בקרב שחקני פורטנייט, במיוחד הצעירים שביניהם שרגילים למכניקת הבנייה שכאמור נחשבת לאחד מסימני ההיכר של המשחק. מכניקת הבנייה נחשבת לחלק כל כך מהותי במשחק, ושחקנים שמעוניינים ללמוד ולהשתפר, מחוייבים ללמוד לשלוט בה כראוי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Fortnite. Epic Games, אתר רשמי
השחקנים יאלצו לאמץ טקטיקות משחק חדשות/אתר רשמי, Epic Games

אל דאגה, הבנייה תחזור

שאר הפרטים בעדכון כוללים את כלי הנשק, הרכבים, והדמויות החדשות שיגיעו בעונה הנוכחית, אך נראה שהשינוי הגדול והרציני היה הסרת המכניקה שהייתה כה יחודית ומזוהה עם המשחק, והיוותה עוד דרך שהבדילה בין פורטנייט למשחקי באטל רויאל אחרים.

ככל הנראה מדובר במהלך של Epic שנועד לפשט מעט את המשחק ולהפוך אותו לנגיש יותר עבור שחקנים חדשים, אך במידה ואתם שחקני פורטנייט ותיקים אין צורך להבהל ולהחליט שאתם נוטשים. כורי המידע ברשת כבר חפרו בקבצי המקור של המשחק ומצאו כי הבנייה תחזור כבר בשבוע הבא, וב-Epic מתכננים מצב משחק נפרד ללא המכניקה שתציע חוויית משחק מעט יותר קז'ואלית.

נראה שב-Epic בוחנים את השטח והאם השינוי ישפיע באופן חיובי על הדרך שבה השחקנים משחקים: הסרה של המכניקה הזו תדרוש משחקנים לאמץ טקטיקות מעט יותר "אגרסיביות", שלא יגרמו לדקות המשחק האחרונות ברמות הגבוהות להראות כמו "קרב בונקרים" שמתבצרים בעמדתם.

Fortnite. Epic Games, אתר רשמי
כורי המידע גילו: יכולת הבנייה תחזור במהלך שבוע הבא, ומצב משחק נפרד ללא אותה יכולת ישוחרר בנפרד/אתר רשמי, Epic Games

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully