וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינסט רוכשים את קבוצת ה-Esport של מונאקו

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 16:22

יוצרי התוכן המובילים באירופה שהיו עד עכשיו בבעלות משפחת המלוכה מצטרפים לשורות ארגון הספורט האלקטרוני הישראלי. שווי העסקה המוערך עומד על כ-10 מיליון דולר

פיינסט (Finest), ארגון ה-eSports הישראלי, מכריז על רכישת ארגון ה-eSports של מונאקו, על כלל נכסיו. בין היתר, קבוצת ה-SimRacing וגיימרים מקצוענים המשתייכים אליה, יוצרי תוכן, מותג טורניר גיימינג, ונכסים נוספים. ארגון ה eSport של מונקו השתייך עד לא מכבר לבן משפחת המלוכה שיישאר כעת שותף בפיינסט.

שווי העסקה מוערך בכ-10 מיליון דולר , והכסף יושקע בהמשך פיתוח המועדון. רכישה זו הינה חלק מצמיחתה הגלובלית של פיינסט, שמחפשת להרחיב את הפעילות שלה בתחום הספורט האלקטרוני, מהתעשיות הצומחות בעולם עם ליגות בכירות המשודרות בבלעדיות בערוץ הגיימינג. פן נוסף המביא לידי ביטוי התרחבות זו הינו כניסה לכותרים חדשים דוגמת DOTA 2 ו-Rocket League וכמובן גם לענף ה-SimRacing, שהחל בהחתמת נהג הספורט המוטורי הישראלי, אלון דאי.

מועדון ה-eSport ממונאקו מתחרה במגוון תחומים וכולל מספר נהגי סים רייסינג ויוצרי תוכן בפורטנייט מהשורה הראשונה באירופה, כמו ג'לי (Jelly) ופירסטאק (Pirastack) להם מיליוני עוקבים ברחבי אירופה.

מהלך זה של רכישת ארגון ה-eSports של מונאקו בא בהפתעה לאור שת"פים בעבר שמיועדים לפנות לקהל הישראלי. אך הגיוני אם לוקחים בחשבון את העובדה שמנאקו ומשפחת המלוכה מארחים את אחד מהמירוצים החשובים בעולם, עף בו טים פיינסט משקיעים הרבה לאחרונה, לצד פעילות ענפה במשחקי מובייל, קזינו ומיקרו-טרזנקציות. המהלך לפי פיינסט בתמיכה מלאה של הנסיכות ומשפחת המלוכה השואפים לקדם את מונאקו כמרכז גיימינג וesports עולמי.

נסיכות מונאקו צפויה לתמוך במאמצים ויוזמות של פיינסט כגון אירועי ספורט קהילתיים, כמו גם תיאום לוח זמנים חודשי של אירועים עסקיים של תעשיית הגיימינג וה-eSports המתקיימים במונאקו המיועדים לארגונים ספורטיביים, וכמובן ייזום של תחרויות גיימינג במהלך השנה. אחד הפרויקטים השאפתניים הינו הקמת בית ליוצרי תוכן מובילים מרחבי אירופה שיעודד יצירת תוכן לפיינסט ולתעשיית הגיימינג המקומית.

Monaco Esports. Monaco Esports, אתר רשמי
קבוצת ה-Esport של מונאקו מצטרפת לטים פיינסט הישראלים/אתר רשמי, Monaco Esports

"חברות הגיימינג וארגוני ה-eSports הופכים לפלטפורמות עסקיות מרכזיות ושחקנים משמעותיים בחיבור בין ספורט, ליפסטייל, שחקנים, יוצרים וחברות יוקרה, ואנו שואפים להוביל את התחום בישראל ולפרוץ גבולות לעוד ועוד קבוצות ברחבי העולם", מסר מרק קליין יו"ר דירקטוריון פיינסט.

מנכ"ל פיינסט, רתם קמר, הוסיף כי "אוהדיה של פיינסט ייהנו מחשיפה לתחומי תחרות שונים ותוכן ייחודי ומגוון. החיבור עם מועדון מונאקו יזכה את פיינסט במשאבים נוספים אשר יאפשרו למועדון להתפתח ולהגיע להישגים אשר טרם נראו בעבר". עוד הוסיף קמר, "גם שחקניה המקצוענים של פיינסט בישראל ובעולם יוכלו להנות מהמתקנים המשודרגים במונאקו בהם מתוכננים להתקיים תחרויות ומחנות אימונים של פיינסט".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully