וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי הקרוב: סוני תקדיש שידור שלם למשחק של הארי פוטר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 13:37

משחק האקשן-תפקידים Hogwarts Legacy ייחשף במלואו במהלך State of Play. האם סוף סוף נקבל תאריך השקה?

משחק האקשן-תפקידים המבוסס ביקום של הארי פוטר, Hogwarts Legacy הוכרז כבר בספטמבר 2020, ולמרות התכנון המקורי לשחרר אותו עד סוף שנת 2021 הוא נדחה לאחרונה למהלך שנת 2022.

בגלל שעד היום לא נחשפו יותר מידי פרטים על המשחק, ובשביל להרגיע את ההייפ ולספק את המעריצים והשחקנים, חברת Avalanche Software שמפתחת את המשחק משתפת פעולה עם סוני, והשניים מכריזות כי הן הולכות לקיים אירוע State of Play משותף בחמישי הקרוב (ה-17 במרץ) בשעה 23:00 (שעון ישראל) שיוקדש כולו ל-Hogwarts Legacy.

Hogwarts Legacy State of Play. סוני, אתר רשמי
כנס State of Play הקרוב יוקדש ל-Hogwarts Legacy/אתר רשמי, סוני

השידור יארך כ-20 דקות, ומתוכו כ-14 דקות יוקדשו לחשיפת המשחקיות שנלכדה על קונסולת הפלייסטיישן 5 שתציג לנו את עולם המשחק, הוגוורטס, והאיזורים השונים בהם השחקנים יוכלו לבקר. בהתחשב בעובדה שהמשחק צפוי לצאת במהלך השנה הקרובה, אנו מקווים שבסוף השידור נזכה גם לחשיפה של תאריך השחרור.

Hogwarts Legacy יהיה משחק אקשן-תפקידים בעולם פתוח ביקום של הארי פוטר, ויאפשר לשחקנים לבנות ולהתאים אישית את דמותם ולשלוח אותה לשנת לימודים בבית הספר לקוסמים הוגוורטס בשנת 1800.

השחקנים יוכלו לבחור את הבית אליו ישתייכו ולהשתתף בשיעורים השונים וללמוד קסמים חדשים ולרקוח שיקויים. העולם הפתוח יכיל מקומות מוכרים מספרי הארי פוטר השונים, ולפי המפתחים המשחק יכלול גם מערכת בחירות שתקבע האם השחקנים שייכים לצד הטוב או לצד האפל.

המשחק ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 4 ו-5 ולאקס בוקס וואן וה-Series X\S במהלך השנה הקרובה.

צפו בטריילר של Hogwarts Legacy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully