וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטריילרים וההכרזות מאירוע State of Play של סוני

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 2:28

משחקי רשת קבוצתיים, עדכון Co-Op ל-Returnal, ואוסף משחקים קלאסיים של צבי הנינג'ה. הרשימה המלאה בפנים

היום בלילה (בין רביעי לחמישי) בשעה 00:00 (שעון ישראל) חברת סוני שידרה אירוע State of Play שארך כ-20 דקות וחשפה את כל המשחקים שעתידים להגיע בעתיד הקרוב. השידור התמקד בעיקר במפיצות היפניות ולמרות שלא הייתה סיבה לחשוב שנקבל טריילרים למשחקים כמו God of War או ספיידרמן, כן קיבלנו הפתעה בצורת עדכון למשחק Returnal. אז מה היה לנו?

צפו בשידור State of Play המלא

Exoprimal

השידור נפתח עם טריילר החשיפה של Exoprimal, משחק יריות קבוצתי לחמישה שחקנים ברשת מבית Capcom, שמציג לנו עולם המותקף על ידי דינוזאורים (במקום זומבים. מקורי) והשחקנים משתמשים בחליפות רובוטיות משוכללות וכלי נשק מתקדמים. המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס Series X\S ולמחשב האישי במהלך שנת 2023.

Ghostwire Tokyo

המשחק החדש של בת'סדה ו-Tango Gameworks שהביאו לנו את משחקי The Evil Within מקבל טריילר חדש ממש לקראת השחרור שלו במהלך החודש ב-25.3. לאחר שתושבי טוקיו נעלמו באופן מסתורי, החלו לפלוש לעיר יצורים מסתוריים מעולם אחר ועל השחקנים להילחם באמצעות יכולות טלקינזיס וטלפתיה. המשחק ישוחרר למחשב האישי ולקונסולת הפלייסטיישן 5.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

הדמו של המשחק החדש בסדרת פיינל פנטזי זמין כעת להורדה. המשחק יהווה סוג של רימייק למשחק פיינל פנטזי הראשון ששוחרר עוד בתקופת ה-NES, אך יספר את העלילה בצורה מעט שונה. ישוחרר בשבוע הבא ב-18 במרץ לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן, ה-Series X\S ולמחשב האישי.

Forspoken

המשחק החדש של Square Enix מקבל טריילר משחקיות שרק מגביר את ההייפ וגורם לנו להתבאס עוד יותר שהכותר נדחה לאחרונה מתאריך השחרור המקורי שלו ממאי ל-11 אוקטובר. ישוחרר לפלייסטיישן 5 למחשב האישי.

Gundam Evolution

מותג ה-Mecha המפורסם מקבל משחק מולטיפלייר מהיר של שישה שחקנים כנגד שישה שחקנים אחרים עם שלושה מצבים תחרותיים: Point Capture, Domination ו-Destruction. השחקנים יוכלו לבחור בין 12 דמויות שונות כאשר לכל אחת יתרונות וחסרונות בהגנה והתקפה. המשחק יהיה חינמי וישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן וה-Series X\S ולמחשב האישי.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

אוסף חדש שכולל את כל 13 המשחקים הקלאסיים של צבי הנינג'ה מתקופת ה-8 ו-16 ביט של האייטיז והניינטיז: קלאסיקות מתקופת הארקייד כמו Turtles in Time, משחקי הלחימה של צבי הנינג'ה, ואפילו כמה משחקים ניידים מקונסולת הגיים בוי. כל המשחקים יכללו טקסטורות HD חדשות, התאמות לרזולוציות מודרניות, ואפשרות לשחק קו-אופ עם החברים על הספה או ברשת. קוובאנגה בהחלט. ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5.

GigaBash

משחק לארבעה שחקנים (גם ברשת) שמציג קרבות קאייג'ו (למי שלא מכיר את המונח, תחשבו על גודזילה) ונותנת לשחקנים שליטה במפלצות ענק שנלחמות אחת כנגד השנייה בזירות ניתנות להריסה. ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5 ולמחשב האישי.

JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle R

גרסת מחודשת למשחק המכות משנת 2013 שיצא במקור לפלייסטיישן 3 ומבוסס על האנימה האבסורדית והפופולארית. הוא יכלול 50 דמויות שונות ועשוי עם לא מעט סטייל, חן ונאמנות ויזואלית למקור, ומכניקות הקרב שופצו ומזמינות קהל שחקנים חדש וישן כאחד. אין ספק שכל מי שמכיר את האנימה (או אפילו את המימז שרצים ברשת) ייהנה. ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5.

Trek To Yomi

משחק האינדי שמציג קרבות חרב בהשראת המשחק Ghost of Tsushima בדו מימד מקבל גיימפליי טריילר חדש. ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן, ה-Series X\S ולמחשב האישי.

Returnal: Ascension

אהבתם את משחק ה-Roguelike של סוני? עכשיו תוכלו לשחק בקמפיין קו-אופ משותף עם החברים ולנסות לשרוד ביחד. העדכון החדש מביא איתו גם מצב בשם Tower of Sisyphus שמציב את השחקנים מול גלים בלתי נגמרים של יריבים כאשר כל שלב יהפוך לקשה יותר ויותר עד שהשחקנים יגיעו בסופו של דבר לאפיסת כוחות. העדכון יהיה זמין להורדה ב-22 למרץ.

The DioField Chronicle

משחק אסטרטגיה טקטי בזמן אמת חדש מבית Sqaure Enix מהמעצבים של פיינל פנטזי ו-Lord of Vermillion. המשחק ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן, ה-Series X\S, לנינטנדו סוויץ' ולמחשב האישי.

Valkayrie Elysium

משחק אקשן-תפקידים חדש בסדרת Valkyrie השואב השראה מהמיתולוגיה הנורדית עם מכניקות קרב מהירה שכוללת אסטרטגיה וקומבואים ייחודיים שיבחנו את היכולת של השחקנים לחשוב ולהגיב בקרבות. ישוחרר במהלך השנה לפלייסטיישן 4 ו-5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully