וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי שנותן לכם לחוות את הרגעים הגדולים ב-Esports

גיל רונן

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 12:11

הפלטפורמה ש-Edge פיתחה לוכדת את מהלכי השחקנים בקאונטר סטרייק ויוצרת מהם תוכן "שחיק", והיא מזמינה את הקהילה הישראלית להיכנס לנעליים של השחקנים הגדולים ביותר בסצנה התחרותית

קרה לכם פעם שצפיתם במשחק Esport וכל מה שרציתם הוא להיכנס באותו הרגע לנעליהם של השחקנים ולחוות את הרגעים הגדולים שלהם בעצמכם ולהוכיח שגם אתם ברגעי האמת מסוגלים ויכולים לתפקד לא פחות טוב מכל שחקן מקצועי אחר?

חברת Edge Gaming היא סטארט אפ ישראלי שפיתח טכנולוגיה מתקדמת שמיועדת בדיוק לזה. הטכנולוגיה מאפשרת לכל שחקן ללכוד את רגעי המשחק שהוא רוצה ולהפוך אותם לתוכן שניתן למשחק על יעדי הקהילה שלו והחברים שלו. את התוכן השחקן מעלה לפלטפורמה החברתית של Edge באותה קלות ומהירות של העלאת תוכן לטיקטוק או אינסטגרם.

אז איך זה בעצם עובד?

נכנסים למערכת באתר של Edge (לחצו כאן או על התמונה למטה על מנת להירשם) ובוחרים את המהלך שרוצים לשחק, לאחר מכן לוחצים על Play ונכנסים לתוך המשחק ובוחרים במהלך הספציפי, ומשיגים תוצאה טובה. כך תיכנסו לטבלת ה-leaderboard של אותו מהלך ותוכלו להשוות את הדירוג שלכם מול שחקנים אחרים שביצעו אותו גם. וכן, גם בהשוואה לשחקן ה-Esport המקורי שביצע את אותו המהלך .

שחקנים ישראלים יכולים להירשם כבר עכשיו, להשתתף ולבדוק את המערכת בשלביה הראשונים, ולהתנסות במהלכי קלאץ' מפורסמים של שחקנים מפורסמים כמו Hiko, s1mple, dupreeh ו- ZywOo.

לחצו כאן על מנת להירשם ולהתנסות בפלטפורמה של Edge

Edge Gaming Alpha Test. Edge Gaming, צילום מסך
לחצו כאן, ההרשמה בפנים>>>/צילום מסך, Edge Gaming

כיום המערכת נמצאת בשלבי האלפא שלה והיא זמינה רק במשחק קאונטר סטרייק, כאשר החברה בונה את המשחקונים יחד עם יוצרי התוכן השותפים שלה, אך בעתיד הקרוב היא תתרחב למשחקים נוספים ותאפשר לכל שחקן ליצור בקלות ומהירות את התוכן שלו מרגעי המשחק שהוא יבחר, ואנחנו כבר מחזיקים אצבעות למשחקים כמו Valorant.

קהילת ה- CS:GO הישראלית יכולה לקחת חלק ולהשתתף בתהליך הבניה המרגש של הפלטפורמה הזו. ב-Edge מוקירים ומעריכים את הקהילה הישראלית של קאונטר סטרייק, והם מעוניינים שהשחקנים הישראלים הם אלה שיתנסו לראשונה בפרויקט השאפתני ויתנו את דעתם. לכן Edge חברו ומשתפים פעולה עם קהילת YourGame, שמתחזקת מערכת פורומים פוריה בעולם הגיימינג.

תפסנו לשיחה את עמרי גזית, מייסד, שותף וסמנכ"ל ב-Edge Gaming, שיענה לנו על כמה שאלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Edge Gaming. Edge Gaming, אתר רשמי
טבלת ה-Leaderbaord בו תוכלו לבדוק את להשוות את הדירוג שלכם מול שחקנים אחרים/אתר רשמי, Edge Gaming

איך חשבתם על הרעיון ומה עומד מאחורי הפיתוח?

"הרעיון הגיע אלינו מתוך הבנה בסיסית מאוד עלינו, כבני אדם. כל אחד רוצה לשתף את החברים שלו והקהילה שלו בחוויות הטובות שהוא חווה בחיים, בין אם מדובר ברשתות חברתיות, שם אנחנו משתפים תמונה או סרטון יפה שחווינו".

"אז בגיימינג המרכיב החזק ביותר שמחזיר את השחקנים שוב ושוב למשחק הוא אותם רגעי שיא שהם חווים, אותם מהלכי קלאץ' שמנצחים משחק, רגעים אלו מעלים להם את רמת האדרנלין בגוף, גורמים להם לקפוץ מהכיסא ולצרוח בבית".

"באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו ב-Edge אנחנו מאפשרים מאפשרים לשחקנים לקחת את הרגעים האלו להפוך אותם לתוכן שחיק על ידי הקהילה והחברים שלהם, ולמעשה מאפשרת להם "להיכנס" לעולם שהוא מלא במשחקונים קצרים שהם בהכרח הרגעים הכי מלהיבים מהמשחק, ולשחק בנעליים של החברים שלהם, יוצרי תוכן מפורסמים, או שחקנים מקצועיים".

Edge Gaming. Edge Gaming, אתר רשמי
Edge Gaming/אתר רשמי, Edge Gaming

"הרעיון נלקח למעשה מתוך משני עולמות שונים: ספורט מסורתי, ריצה וגיימינג. נתחיל מהספורט המסורתי שם החוויה שלי באופן אישי היא בשימוש באפליקציית ספורט בשם "סטראבה". מדובר ברשת חברתית של ספורטאים שמעלים את האימונים שלהם, וזה מוצג באפליקציה בצורה ויזואלית נוחה על גבי מפה".

"לדוגמה אם רצת מתל אביב להרצליה אתה יכול לראות על גבי מפה בדיוק איפה עברת וכמה זמן לקח לך, ולאחר מכן כיוזר אתה יכול לקחת מקטעים מאותו מסלול ולקרוא לו בשם מסוים, לדוגמה - "העלייה של יוסי", לאחר מכן כל מי שיעבור בעליה של יוסי יכנס ל-leaderboard ויראה איך הוא עשה אותה ביחס לשאר, למעשה זה User-generated content (תוכן מבוסס משתמשים) בספורט. הספורטאי מכניס מקטע תוכן ושאר הספורטאים הולכים ורצים שם ומנסים לעשות אותו יותר מהר ממנו. המהירים ביותר מקבלים פרסים כמו גביעים וכדומה".

"בעולם הגיימינג ראינו שגיימרים משתפים בכל יום אלפי קליפים של רגע השיא שלהם במשחק ברחבי הרשתות החברתיות באינטרנט. סביב התוכן הזה יש התלהבות עצומה מכיוון שהוא תוכן שיא - מכיל בתוכו רמת משחק ברמה גבוהה, התלהבות של השחקן וגם ואולי הכי חשוב שיח חברתי מסביב לאותה יחידת תוכן. הבנו שחסר דבר אחד שישלב בין שני העולמות וזה היכולת לחוות את אותו רגע בגיימינג שהיוצר תוכן העלה וזה בעצם לשחק אותו"

Edge Gaming. Edge Gaming, אתר רשמי
Edge Gaming/אתר רשמי, Edge Gaming

למה לבצע את הניסוי דווקא על הקהילה הישראלית?

"אנחנו יודעים שמתוך מהקהילה הישראלית יצאו כמה שחקנים מקצועיים בליגות ה-Esports הבכירות, והתחום נמצא בצמיחה משמעותית מאוד בשנים האחרונות. אנחנו רוצים שהפיתוח הטכנולוגי והאימפקט הגלובאלי שלו יהיה קודם כל עבור הקהילה הישראלית, בעיקר כי אנחנו יודעים שיש כאן הרבה מאוד כישרונות שאולי לא הצליחו להגיע לבמה המשמעותית עד כה".

"הייחוד בפלטפורמה של Edge זה שהגיימרים לא צריכים לייצר תוכן וידאו בעברית, מה שבאופן טבעי יגביל אותם ספציפית לשוק הישראלי. דרכינו הם הם רק צריכים להביא את היצירתיות והכישרון שלהם והם יגיעו מיידית לבמה הגלובאלית".

עמרי (מימין) ואסף גזית, מייסדי Edge Gaming. אוראל כהן,
עמרי (מימין) ואסף גזית, מייסדי Edge Gaming/אוראל כהן

מה הפוטנציאל שאתם צופים?

"אנו מקווים לבנות חווית גיימינג חברתית שתחלוש על כל סוגי המשחקים שתאפשר לשחקנים לשתף ולחוות את הרגעים הכי מעניינים וגדולים במשחקים השונים שנוצרו על ידם או חבריהם. כמו גם בעולמות וירטואלים במטאברס, למעשה עם הטכנולוגיה שלנו נוכל בעתיד לשמור חוויות ולחזור לחוות אותם גם שנים לאחר שהם התרחשו".

אין ספק שמדובר בפיתוח ישראלי שמטרתו להתרחב ולהפוך לדבר הגדול הבא בעולם הגיימינג וה-Esport, והפוטנציאל פשוט לא נגמר. הטכנולוגיה החדשה יכולה לשנות ולשדרג את הדרך שבה צופי ספורט תחרותי סופגים את המדיום. הרי לא בכל יום יש לשחקני היריות החובבים את האפשרות להרגיש כמו השחקנים הגדולים בענף. אנו נאחל ל-Edge בהצלחה רבה, ובתקווה שנראה עוד מגוון חברות ישראליות רבות בתחום ה-Esports.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully