וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען אוקראינה: לראשונה מאז 1994 - שלב חדש ב-Doom 2

מערכת ערוץ הגיימינג

8.3.2022 / 14:50

יוצר המשחק ג'ון רומרו מציע את הפרויקט להורדה ברשת וגייס כבר מעל ל-25 אלף יורו שנתרמו לארגונים הומניטריים

ג'ון רומארו, האיש והאגדה שעזר להקים את חברת iD Software ולפתח את המשחק האלמותי Doom, מכריז בחשבון הטוויטר שלו שיצר שלב חדש במשחק Doom 2 שכל הכנסותיו נתרמות עבור ארגונים הומניטריים הפעילים במדינת אוקראינה.

השלב זכה לשם "One Humanity" וזמין להורדה דרך האתר הרשמי של רומארו. הוא עולה כחמישה יורו ועד עכשיו גייס כ-25 אלף יורו שנתרמו עבור ארגוני הצלב האדום וקרן החירום המרכזית של האומות המאוחדות.

שחקנים שירכשו את השלב יזדקקו לעותק מקורי של Doom 2 באחת מהפלטפורמות ההמשחקים המודרניות, כמו Steam, ומדובר בשלב הראשון שרומארו עיצב ופיתח עבור המשחק מאז ששוחרר לראשונה בשנת 1994.

Doom 2. ג'ון רומרו, אתר רשמי
מתוך השלב One Humanity שבנה רומארו/אתר רשמי, ג'ון רומרו

בשבוע שעבר סגן ראש ממשלת אוקראינה, מיכאל פדורוב, פירסם פוסט בטוויטר בו הוא ביקש מחברות ומפיצות בתעשייה להצטרף למאבק ואף תייג את סוני ומיקרוסופט וביקש מהן להשבית חשבונות של שחקנים רוסים ובלארוסים בפלטפורמות הפלייסטיישן והאקס בוקס.

נראה שהקריאה עשתה את שלה ובמהלך הימים האחרונים מספר חברות ומפיצות כבר נקטו עמדה כנגד רוסיה: מיקרוסופט ונינטנדו הודיעו כי הן מפסיקות את הרכישות הדיגיטליות ברחבי המדינה, סוני השהיתה את המכירות של המשחק Gran Turismo 7 החדש ששיחררה השבוע.

EA הסירה את נבחרת רוסיה והמועדונים הרוסים מפיפ"א ו-NHL 22, וגם חברות כמו אקטיוויז'ן-בליזארד, יוביסופט,Epic Games ,Take-Two ו-CD Projekt RED הצהירו כי הן חוסמות את מכירות המשחקים שלהם ברוסיה. ליגות הספורט האלקטרוני ESL ו-BLAST הכריזו על ההחלטה להחרים קבוצות וארגונים המבוססים ברוסיה.

חברות כמו THQ, ו-Gearbox תרמו לארגונים הומניטריים הפעילים ברחבי אוקראינה ואף חיזקו את סניפי הפיתוח שלהם שפעילים במדינה, אך לא הצהירו שיבצעו מהלכים כנגד קהל השחקנים הרוסי באופן ישיר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully